Obiectul prezentei achiziţii îl reprezintă semnarea Acordului cadru de lucrări, care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Acordului cadru, în vederea asigurării de către Ofertanţi, în condiţii de siguranţă, operativitate şi eficientă financiară, a execuţiei lucrărilor, descrise prin caietul de sarcini.
Descrierea operaţiunilor este disponibilă în C...
Obiectul prezentei achiziţii îl reprezintă semnarea Acordului cadru de lucrări, care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Acordului cadru, în vederea asigurării de către Ofertanţi, în condiţii de siguranţă, operativitate şi eficientă financiară, a execuţiei lucrărilor, descrise prin caietul de sarcini.
Descrierea operaţiunilor este disponibilă în Caietul de sarcini şi anexa acestuia ataşat. În documentaţia de atribuire se regăsesc toate documentele necesare pentru elaborarea ofertei.
Autoritatea contractantă intenţionează să achiziţioneze Lucrări de reparaţii alei şi trotuare, în vederea amenajarii şi întreţinerii domeniului public de pe raza teritorial administrativă a Sectorului 3
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.