Feedback
I.D.: 93940291

Lucrări de reparaţii şi igienizări Lotul 5 - Lucrări de reparatii şi igienizari Agenţia Sibiu

Data publicarii
29.02.24 Exista 113.743 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
18.03.24
Pretul estimativ:
332.677,11 RON - 332.677,11 RON
Documente participare:
  1. Anexa Caiet de sarcini Lot 5 Agentia Sibiu-semnat.pdf
  2. Caiet de Sarcini LOT 5 Agentia Sibiu-semnat.docx
  3. formulare-semnat.7z
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Circumstanţele care au determinat achiziţia, specificaţiile tehnice şi condiţiile specifice de îndeplinire a contractului avute în vedere la întocmirea strategiei de contractare au fost stabilite şi aprobate în etapa de planificare. Astfel, în etapa de planificare s-a stabilit necesitatea achiziţionării de lucrări de reparaţii şi igienizări necesar a fi efectuate dar acestea nu trebuie să perturbe activitatea angajaţilor. ...
Circumstanţele care au determinat achiziţia, specificaţiile tehnice şi condiţiile specifice de îndeplinire a contractului avute în vedere la întocmirea strategiei de contractare au fost stabilite şi aprobate în etapa de planificare. Astfel, în etapa de planificare s-a stabilit necesitatea achiziţionării de lucrări de reparaţii şi igienizări necesar a fi efectuate dar acestea nu trebuie să perturbe activitatea angajaţilor. Astfel unele lucräri vor trebui executate in regim de urgenţă în afara orelor de program (de exemplu in spaţiile de birouri), nefăcându-se rabat de la calitätea execuţiei. Tinând cont de frecvenţa solicitärilor lucrärilor din partea structurilor organizatorice ale B.N.R. consideräm necesarä executarea acestor lucräri de reparaţii şi igienizäri şi încheierea unor contracte de lucrări in acest sens. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 7 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare o singura data, cu 4 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor potrivit dispozitiilor art .160 si art.161 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise de operatorii economici interesati prin intermediul SEAP, pana la data limita stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu