Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, pentru Lucrări de reparaţii şi întreţinere
străzi, alei, trotuare şi parcări în municipiul Craiova, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 243928/17.07.2023.Achizitia
este necesara în scopul satisfacerii cerinţelor desfăşurării traficului rutier în condiţii de siguranţă şi confort deplin,
precum şi pentru conservare...
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, pentru Lucrări de reparaţii şi întreţinere
străzi, alei, trotuare şi parcări în municipiul Craiova, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 243928/17.07.2023.Achizitia
este necesara în scopul satisfacerii cerinţelor desfăşurării traficului rutier în condiţii de siguranţă şi confort deplin,
precum şi pentru conservarea patrimoniului rutier, administratorii drumurilor publice executand periodic lucrări de reparaţii
a drumurilor, trotuarelor şi aleilor.Lucrările care fac obiectul acordului-cadru sunt detaliate în cuprinsul caietului de
sarcini nr. 243928/17.07.2023.Cantitaţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru, precum şi pentru un contract
subsecvent sunt prezentate în Anexele nr.1-4 la Caietul de sarcini nr. 243928/17.07.2023. Acestea reprezintă estimări ale
cantităților care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari
față de cele estimate, în funcție de necesitățile autoritații contractante. Modificarea Acordului-cadru/contractului de
achiziție publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condițiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016,
cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea Acordului-cadru/ contractului de achiziție publică in cursul perioadei
sale de valabilitate, altfel decât în cazurile și condițiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările
şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile
legii.Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A. In conformitate cu prevederile
art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire
este de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea
nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat
la solicitările de clarificări/informații suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea
ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.