Feedback
I.D.: 48953286

LUCRĂRI DE REPARAŢII ŞI ÎNTREŢINERE SEDII

Data publicarii
18.08.20 Exista 1.073.044 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
25.08.20
Pretul estimativ:
32.900,00 RON - 65.800,00 RON
Documente participare:
  1. specificatii tehnice reparatii sedii 2020-semnat.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia directă cu privire la întreţinere şi reparaţii sedii, reparaţii instalaţii electrice, termice, sanitare şi aer condiţionat. Cantitatea estimată pentru manoperă este de 70 ore/lună. Valoarea estimată minimă cuprinde valoarea totală a lucrărilor/serviciilor/produselor pentru contractul iniţial pentru anul 2020, iar valoarea estimată maximă cuprinde inclusiv valoarea pentru cele 4 luni din anul 2021. Propunerea te...
Achiziţia directă cu privire la întreţinere şi reparaţii sedii, reparaţii instalaţii electrice, termice, sanitare şi aer condiţionat. Cantitatea estimată pentru manoperă este de 70 ore/lună. Valoarea estimată minimă cuprinde valoarea totală a lucrărilor/serviciilor/produselor pentru contractul iniţial pentru anul 2020, iar valoarea estimată maximă cuprinde inclusiv valoarea pentru cele 4 luni din anul 2021. Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini şi va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificării corespondenţei cu prevederile acestuia. Cerintele impuse prin caietul de sarcini vor fi considerate ca fiind minimale şi obligatorii. Propunerea financiară (Formular 2 şi Anexa) se va întocmi astfel: - preţul (tariful) fix pentru ora de manoperă va fi exprimat în lei / oră (fără TVA); - piese de schimb şi materiale – min. 17.500,00 - max. 35.000,00 lei (fără TVA). Preţurile unitare depuse în ofertă sunt fixe pe toată perioada derulării contractului. Preţurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele, contribuţiile legale de orice natură în legatură cu obiectul contractului şi trebuie să acopere toate costurile descrise în caietul de sarcini. Operatorii economici vor prezenta următoarele documente de calificare: a). certificatul constatator emis de ONRC din care să reiasă faptul că firma are în obiectul de activitate şi este autorizată pentru activitatea care face obiectul contractului în cauză; b). completarea formularelor ataşate caietului de sarcini, respectiv: - declaraţie privind neîncadrarea în art. 164 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare (Anexa nr.1) - declaraţie privind neîncadrarea în art. 165 şi 167 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare (Anexa nr.2) - declaraţie privind evitarea conflictului de interese potrivit art.59 şi 60 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare (Anexa nr.3) - declaraţie privind respectarea reglementărilor obligatorii din domeniul mediului, social, al relaţiilor de muncă şi privind respectarea legislaţiei de securitate şi sănătate în muncă (Anexa nr.4)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu