Executarea lucrărilor de reparaţie pentru ridicare restricţii de viteză pe linii curente şi directe - trecere la nivel staţia lehliu, km 69+518, conform specificaţiilor caietului de sarcini.
Trecerea la nivel ce face obiectul prezentului caiet de sarcini este amplasată în staţia c.f. Lehliu, km 69+518, la intersecţia secţiei de circulaţie 800 Bucureşti-Constanţa cu DN 3 Bucureşti-Călăraşi, pe raza de activitate a Sucursalei...
Executarea lucrărilor de reparaţie pentru ridicare restricţii de viteză pe linii curente şi directe - trecere la nivel staţia lehliu, km 69+518, conform specificaţiilor caietului de sarcini.
Trecerea la nivel ce face obiectul prezentului caiet de sarcini este amplasată în staţia c.f. Lehliu, km 69+518, la intersecţia secţiei de circulaţie 800 Bucureşti-Constanţa cu DN 3 Bucureşti-Călăraşi, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanţa, Secţia L4 Slobozia. Trecerea la nivel a fost reabilitată în anul 2010 şi până în prezent au fost executate doar lucrări de întreţinere curentă, cu readucerea căii ferate în toleranţele geometrice de exploatare, fără înlocuirea dalelor elastice. Trecerea la nivel nu dispune de un sistem adecvat de evacuare a apelor, neexistând o continuitate în cuprinsul trecerii la nivel a şanţurilor din beton monolit, de scurgere a apelor pluviale din zonele adiacente. Stagnarea apei în cale în zona trecerii la nivel a necesitat lucrări repetate de întreţinere curentă şi a condus în timp la producerea de deformaţii ale căii ferate în profilul în lung, fapt ce a impus ca măsură de siguranţă restricţionarea vitezei de circulaţie feroviare la 100 km/h. Intensitatea crescută a traficului rutier cu valori ridicate ale tonajului, care se derulează prin trecerea la nivel de la km 69+518, a generat deteriorarea pronunţată a sistemului rutier (dale elastice), precum şi apariţia în timp a unor denivelări accentuate în profilul în lung al căii ferate pe zona trecerii la nivel, fapt care impune efectuarea unor lucrări de rectificare a nivelului c.f. prin buraj mecanizat. Drumul Naţional 3 asigură legătura rutieră între municipiile Bucureşti şi Călăraşi. Traficul pe această cale rutieră este trafic greu, de intensitate ridicată.
Scopul lucrării de reparaţie în zona trecerii la nivel de la km 69+518 îl reprezintă realizarea unui sistem de drenare şi evacuare a apelor pluviale pe lăţimea drumului rutier, de ambele părţi ale căii ferate înlocuirea dalelor elastice existente cu dale elastice noi, pe întreaga suprafaţă a trecerii la nivel, remedierea denivelărilor căii ferate, în scopul eliminării restricţiei de viteză existente de 100 km/h şi reluarea circulaţiei trenurilor, după lucrare, cu viteza proiectată de 160 km/h.
Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Durata de execuţie este de 60 zile calendaristice de la data prevăzută în ordinul de începere a lucrărilor, dar nu va depăşi data de 01.12.2022.