Executarea lucrărilor de reparaţie a căii ferate pentru ridicarea restricţiilor de viteză actuale, prin înlocuirea schimbătoarelor de cale nr. 2, 4 si 6 din staţia Constanţa, tip 49, montate pe traverse din lemn, cu schimbătoare de cale noi, de acelaşi tip, montate pe traverse din beton armat, conform specificaţiilor caietului de sarcini.
Aparatele de cale sunt centralizate electrodinamic şi sunt amplasate pe linie dubla ...
Executarea lucrărilor de reparaţie a căii ferate pentru ridicarea restricţiilor de viteză actuale, prin înlocuirea schimbătoarelor de cale nr. 2, 4 si 6 din staţia Constanţa, tip 49, montate pe traverse din lemn, cu schimbătoare de cale noi, de acelaşi tip, montate pe traverse din beton armat, conform specificaţiilor caietului de sarcini.
Aparatele de cale sunt centralizate electrodinamic şi sunt amplasate pe linie dubla electrificată, prevazută cu circuite BLA.
Pentru sporirea capacităţii portante a terasamentului, se are în vedere consolidarea platformei căii pe amplasamentul lucrării şi refacerea capacităţii drenante a prismei de piatră spartă.
Ȋn cadrul lucrării este prevazută înlocuirea unor traverse din beton tip T13, deteriorate în exploatare.
Ȋnlocuirea celor trei aparate de cale necesită efectuarea următoarelor operaţii principale:
- lucrări de amenajare şi consolidare a platformei căii pe amplasamentul aparatelor de cale;
- lucrări de înlocuire propriu-zisă a aparatelor de cale;
- lucrări de rectificare a poziţiei aparatelor de cale, atât în profilul în lung, cât şi în plan orizontal;
- înlocuire traverse T13;
- încărcarea, transportul şi depozitarea corespunzătoare a materialelor de cale rezultate în urma lucrărilor de reparaţie.
Durata de execuţie: maxim 60 zile de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de 01.12.2020.
Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.