Podurile si puntile pietonale propuse spre construire prin prezenta documentatie se desfasoara pe teritoriul administrativ al comunei Mateesti, judetul Valcea si au urmatoarele caracteristici:
I. Pod peste Paraul Lespedea in “Punctul Iristea"
Conform proiectului, în acelaşi amplasament va fi construit un nou pod cu următoarele caracteristici:
- Lungimea totală a podului este de 10.04m, cu o singură deschidere de 6.00m;
- Po...
Podurile si puntile pietonale propuse spre construire prin prezenta documentatie se desfasoara pe teritoriul administrativ al comunei Mateesti, judetul Valcea si au urmatoarele caracteristici:
I. Pod peste Paraul Lespedea in “Punctul Iristea"
Conform proiectului, în acelaşi amplasament va fi construit un nou pod cu următoarele caracteristici:
- Lungimea totală a podului este de 10.04m, cu o singură deschidere de 6.00m;
- Podul este în aliniament şi drept în plan;
- Lăţimea totală: B=6.00m, din care partea carosabilă: C=5.00m;
- Schema statică a podului este grindă simplu rezemată;
- Infrastructura podului este realizată din două culee cu radier comun fundat direct;
- Suprastructura este alcătuită din 9 grinzi prefabricate în secţiune transversală (h=0.42m şi L=6.00m) şi o placa de suprabetonare din beton armat care va asigura conlucrarea grinzilor. în secţiune transversală podul va asigura o parte carosabila de 5.00m, grinzile vor reazema direct pe bancetă prin intermediul unui mortar de poză M100 de 2cm grosime.
II. Pod peste Paraul Anghelesti in ,,Punctul Anghelesti"
Conform proiectului, în acelaşi amplasament va fi construit un nou podeţ cu lumina de 2.00m, alcătuit din 5 cadre prefabricate tip C2. Lungimea totală a noului podeţ va fi de 8.12m iar lumina va fi de 2.00m.
Prefabricatele vor fi pozate pe o fundaţie din beton simplu C30/37 prin intermediul unui strat de mortar M100 de 3 cm grosime. Pe cadrele marginale se vor monta timpane prefabricate tip T2.
La extradosul podeţului se va aplica o hidroizolaţie tip membrană din bitum aditivat armat cu poliester protejată cu o şapă din beton armată cu plasa sudata 06-100x100mm. Pe toate suprafeţele din beton în contact cu pământul se vor aplica 2 straturi de emulsie din bitum filerizat.
Racordarea cu terasamentele se va realiza cu aripi prefabricate tip A2 în amonte şi aripi prefabricate tip A3 în aval. Pe timpanele podeţului va fi prevăzut parapet direcţional tip H1. Vor fi prevăzute scări de acces pe taluz pe ambele părţi ale podeţului, dotate cu balustradă metalică.
Având în vedere că acest sector de drum la momentul actual este pietruit, a fost prevăzut refacerea sistemului rutier pe zona afectată de lucrări, pe o lungime de circa 40.00m.
III. Punte pietonala peste Paraul Taraia in ,,Punctul la Enciu"
Pentru asigurarea circulaţiei pietonale peste pârâului Tărâia, se va construi o punte pietonală cu o singură deschidere, utilizând o suprastructură metalică, şi presupune execuţia următoarelor lucrări:
Execuţia unor infrastructuri fundate direct din beton armat turnate monolit;
Execuţie suprastructură alcătuită din tablier metalic realizat din doua grinzi metalice tip HEA 400 şi un platelaj din tablă striată care asigură în secţiune transversală o parte carosabilă de 1,50m.
Apărări de maluri pe zona punţii cu gabioane amonte şi aval;
Amenajarea rampelor de acces;
Profilare, curăţare şi racordarea albiei la existent pe ~30.00m lungime amonte şi aval de puntea pietonală;
Pe toate suprafeţele din beton în contact cu pământul se vor aplica 2 straturi de emulsie din bitum filerizat.
IV. Punte pietonala peste Paraul Taraia in ,,Punctul Iriza"
Pentru asigurarea circulaţiei pietonale peste pârâului Tărâia, se va construi o punte pietonală cu o singură deschidere, utilizând o suprastructură metalică, şi presupune execuţia următoarelor lucrări:
Execuţia unor infrastructuri fundate direct din beton armat turnate monolit;
Execuţie suprastructură alcătuită din tablier metalic realizat din doua grinzi metalice tip HEA 400 şi un platelaj din tablă striată care asigură în secţiune transversală o parte carosabilă de 1,50m.
Apărări de maluri pe zona punţii cu gabioane amonte şi aval;
Amenajarea rampelor de acces;
Profilare, curăţare şi racordarea albiei la existent pe ~30.00m lungime amonte şi aval de puntea pietonală;
Pe toate suprafeţele din beton în contact cu pământul se vor aplica 2 straturi de emulsie din bitum filerizat.
In conformitate cu prevederile art. 7, alin. (2) din Legea 98/2016, achiziţia va fi realizată printr-o procedură simplificată într-o singură etapă, iniţiaţă printr-un Anunţ de participare postat în SEAP.
Estimarea valorii contractului de lucrari s-a facut in conformitate cu Devizul general al investitiei, intocmit de S.C. DRUM BAMAL S.R.L. si cuprinde urmatoarele valori:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii - 2.164.560,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 25.974,72 lei fara TVA;
Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului - 6.493,68 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului nu include suma aferenta cheltuielilor cu diverse si neprevazute, dar acestea au fost luate in considerare la stabilirea procedurii de atribuire conform cu prevederile prevederile art. 17 din HG 395/2016.