Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de refacere faţade la Palatul de Justiţie Suceava"
Contract de execuţie lucrări având ca obiect realizarea reparaţiilor la faţadele Palatului de Justiţie Suceava prin refacerea aspectului arhitectural specific, cu stoparea degradărilor, crescând durabilitatea clădirii prin oprirea infiltraţiilor din precipitaţii în structura pereţilor exteriori cu un efect pozitiv a...
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de refacere faţade la Palatul de Justiţie Suceava"
Contract de execuţie lucrări având ca obiect realizarea reparaţiilor la faţadele Palatului de Justiţie Suceava prin refacerea aspectului arhitectural specific, cu stoparea degradărilor, crescând durabilitatea clădirii prin oprirea infiltraţiilor din precipitaţii în structura pereţilor exteriori cu un efect pozitiv asupra eficienţei energetice a clădirii.
Palatul de Justiţie Suceava este o clădire, monument istoric, aflată pe Lista Monumentelor Istorice a judeţului Suceava, poziţia 181, cod SV – II – m – B – 05482.
Conform cadrului normativ,corpul de clădire se încadrează astfel:
- Categoria de importanţă a construcţiei este "B"
- Clasa de importanţă a construcţiilor "II"
- Grad "II" de rezistenţă la foc.
Valoarea estimata a contractului este de 1.602.719,92 lei, fără TVA, compusă din:
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.571.294,04 lei, fără TVA,
Cap. 5 - Alte cheltuieli: 31.425,88 lei, fără TVA, respectiv:
Subcapitolul 5.1 Organizare de şantier: 31.425,88 lei, fără TVA;
Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 31.425,88 lei, fără TVA;
Se vor executa lucrările conform specificaţiilor din Caietul de Sarcini şi Proiectul Tehnic.
Modificarea şi/sau ajustarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, cu condiţia încadrării în valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute cuprinse în Devizul general al obiectivului de investiţie.
Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile normative aplicabile.
În conformitate cu prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă stabileşte 1 termen – limită în care va asigura răspunsul clar şi complet la solicitările de clarificare/informaţii suplimentare ale ofertanţilor astfel:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.