Comuna Horodnic de Jos, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze lucrări de reabilitare corpuri de clădire anexă şi extindere la Şcoala I. G. Sbiera Horodnic de Jos, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (7) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea totală estimată a lucrărilor şi instalaţilor este de 873.719 Lei fără T...
Comuna Horodnic de Jos, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze lucrări de reabilitare corpuri de clădire anexă şi extindere la Şcoala I. G. Sbiera Horodnic de Jos, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (7) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea totală estimată a lucrărilor şi instalaţilor este de 873.719 Lei fără TVA conform Devizului general al obiectivului de investiţie. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute este de 0 lei reprezentând 0%.
În vederea participării la achiziţia directă operatorii economici trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute în anunţul de participare anexat prezentei şi care poate fi de asemenea regăsit pe websiteul primăriei Comunei Horodnic de Jos http://horodnicdejos.ro/, la secţiunea Adminsitratie publică-Anunturi achizitii publice. Criteriul de atribuire este: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic prin aplicarea criteriiului de atribuire: Preţul cel mai scăzut. Modul de prezentare al ofertei: Oferta va fi depusă în plic închis, până cel târziu la data de 11.11.2022, ora 12.00, la sediul Primăriei Comunei Horodnic de Jos, loc. Horodnic de Jos, judeţul Suceava, judeţul Suceava, Secretariat sau la adresa de e-mail: primaria_horodnicdejos@yahoo.com. Ofertele primite după data şi ora limită stabilite prin prezentul anunţ vor fi returnate nedeschise sau, în cazul celor transmise prin e-mail, nu vor fi luate in considerare. Contractul de lucrări va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai mic preţ dintre ofertele admisibile. Comunicarea privind rezultatul achiziţiei directe va fi comunicată doar ofertantului desemnat câştigător. În urma primirii si evaluării ofertelor, a aplicării criteriului de atribuire, ofertantul desemnat câştigător va posta, la solicitarea autorităţii contractante, în Catalogul de produse/servicii/lucrări din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Achiziţia directă se va finaliza în SEAP.