Feedback
I.D.: 72726203

Lucrări de punere în siguranţă pod DN 13A KM 126+748-DRDP Bv

Data publicarii
02.09.22 Exista 149.582 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221119-9 45221100-3
Pretul estimativ:
78.467,36 RON - 78.467,36 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă, DRDP Braşov, doreşte să achiziţioneze: ”Lucrări de punere în siguranţă pod DN 13A KM 126+748, lucrări de intervenţie în primă urgenţă, lucrări provizorii”, prin amplasarea unor tuburi PREMO şi realizarea umpluturilor necesare asigurării circulaţiei rutiere. Excavator pe şenile cu picon=10 ore, Excavator pe şenile cu cupa=20 ore, Tuburi PREMO cu diametru interior cca. 1500 mm, L=2500 mm/buc ( cu tr...
Autoritatea contractantă, DRDP Braşov, doreşte să achiziţioneze: ”Lucrări de punere în siguranţă pod DN 13A KM 126+748, lucrări de intervenţie în primă urgenţă, lucrări provizorii”, prin amplasarea unor tuburi PREMO şi realizarea umpluturilor necesare asigurării circulaţiei rutiere. Excavator pe şenile cu picon=10 ore, Excavator pe şenile cu cupa=20 ore, Tuburi PREMO cu diametru interior cca. 1500 mm, L=2500 mm/buc ( cu transport inclus) = 8 buc., Umplutură (transport inclus)=250 mc, Piatră spartă sistem rutier (transport inclus) = 110 mc, Transport excavator=2 curse. Factura se comunică achizitorului prin poştă cu confirmare de primire, prin delegat sau prin e-mail, insotita de dovada incarcarii in SPV (Sistem privat Virtual), conform prevederilor Legii 139/17.05.2022 pentru aprobarea OUG 120/202, care reglementeaza administrarea, functionarea si implementarea sistemului national privind factura electronica RO e-Factura si factura electronica in Romania. Prezentarea cu date eronate sau incomplete, fata de prevederile legii si ale contractului de achizitie, a facturilor spre decontare, face sa nu curga termenul de plata, daca Achizitorul sesizeaza Prestatorul despre neregulile constatate. Un nou termen de plata va curge de la confirmarea de catre Achizitor a noilor facturi prezentate de catre Prestator, completate cu date corecte, potrivit legii si contractului. Se va transmite lista de cantitati completata cu preturile unitare pentru fiecare pozitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu