Lucrări de proiectare, execuţie asistenta tehnica si dotari pentru proiectul "COMPLEX MULTIFUNCŢIONAL MĂGURA" format din urmatoarele obiective:
Obiectul 1: AMENAJARE BIBLIOTECA SI MUZEU
Obiectivul investiţiei este schimbarea destinaţiei clădirii propuse existente, din Centru de Cercetare si Asistenta Medicala in Biblioteca si Muzeu prin modernizarea, reabilitarea, extinderea si dotarea clădirii.
Obiectul 2: AMENAJARE CENTRU...
Lucrări de proiectare, execuţie asistenta tehnica si dotari pentru proiectul "COMPLEX MULTIFUNCŢIONAL MĂGURA" format din urmatoarele obiective:
Obiectul 1: AMENAJARE BIBLIOTECA SI MUZEU
Obiectivul investiţiei este schimbarea destinaţiei clădirii propuse existente, din Centru de Cercetare si Asistenta Medicala in Biblioteca si Muzeu prin modernizarea, reabilitarea, extinderea si dotarea clădirii.
Obiectul 2: AMENAJARE CENTRU CULTURAL RECREATIV
Obiectivul investiţiei este schimbarea destinaţiei clădirii propuse existente, din Spital Boli Infectioase in Centru Cultural Recreativ prin modernizarea, reabilitarea, extinderea si dotarea clădirii.
Obiectul 3: ÎNFIINŢARE "GRĂDINA MĂGURA’’
Investiţia "înfiinţare Grădina Măgura", propune redarea în folosinţa comunităţii a terenului viran existent, printr-o amenajare arhitectural-peisagistică, care să valorifice potenţialul cadrului natural in vederea creării unui mediu de viaţă mai sănătos, atractiv si vibrant.
Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea a 2 activitati şi anume:
- Activitatea 1:
Etapa 1.- Elaborare documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC) + documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (POE);
Etapa 2.-Elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie (PT+DE);
Etapa 3. Asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei lucrărilor
Activitatea 2:
Etapa IV – Executia lucrarilor
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:cu 18 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.
Termenul-limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este: cu 12 zile inainte de data limita depunerii ofertelor. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizate in devizul general aceasta putand fi accesata dupa caz, in functie de necesitate, prin modificarea contractului, in conditiile prevazute de art 221 din L 98/2016 privind achizitiile publice.
Cheltuieli diverse si neprevăzute in cuantum de 500.000,00 lei fara TVA, nu se adauga la valoarea estimata
Potrivit prevederilor HG nr.28/2008 "Diverse şi neprevăzute" reprezintă cheltuieli INCLUSE în structura devizului general al obiectivului de investiţii, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizează, în funcţie de necesităţi, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial.