Achiziţia are ca scop contractarea de "Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică", aceasta se va realiza prin aplicarea procedurii de achiziţie licitaţie deschise şi va fi lotizată geografic după cum urmează:
1. LOTUL NR. 1 – Sucursala Zonală PRAHOVA: Prahova, Dâmboviţa, Argeş, Buzău; 10 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
2. LOTUL NR. 2 – Sucurs...
Achiziţia are ca scop contractarea de "Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică", aceasta se va realiza prin aplicarea procedurii de achiziţie licitaţie deschise şi va fi lotizată geografic după cum urmează:
1. LOTUL NR. 1 – Sucursala Zonală PRAHOVA: Prahova, Dâmboviţa, Argeş, Buzău; 10 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
2. LOTUL NR. 2 – Sucursala Zonală Bucureşti: Bucureşti, Giurgiu, Teleorman; 5 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
3. LOTUL NR. 3 – Sucursala Zonală Constanţa: Constanţa, Tulcea, Ialomiţa, Călăraşi; 7 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
4. LOTUL NR. 4 - Sucursala Zonală Galaţi: Galaţi, Vrancea, Vaslui, Bacău; 12 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
5. LOTUL NR. 5 - Sucursala Zonală Dolj: Dolj, Gorj, Vâlcea; 8 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
6. LOTUL NR. 6 – Sucursala Zonală Timiş: Timiş, Hunedoara, Arad, Caraş Severin; 9 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
7. LOTUL NR. 7 – Sucursala Zonală Braşov: Braşov, Sibiu, Covasna, Harghita, Mureş, Alba; 10 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
8. LOTUL NR. 8 - Sucursala Zonală Cluj: Cluj, Bihor, Sălaj, Bistriţa Năsăud, Maramureş, Satu Mare; 11 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1)
9. LOTUL NR. 9 - Sucursala Zonală Iaşi: Iaşi, Neamţ, Botoşani, Suceava; 10 agenţii (locaţiile exacte se regăsesc în Anexa 1).
Prin acţiunea de rebranding se urmăreşte asigurarea definirii unei identităţi clare a Loteriei Române şi a produselor sale pe piaţa de profil naţională şi europeană, identificarea acesteia cu o companie solidă şi prestigioasă, totodată modernă şi prietenoasă, toate aceste transformării fiind menite să genereze creşterea eficienţei activităţii desfăşurate, evident în scopul creşterii vânzărilor şi facilitării accesului cu noi produse şi servicii pe piaţa de profil. Această acţiune presupune un întreg proces de transformări, în ceea ce priveşte elementele de identitate stabilite, cât şi imbunătăţiri privind ambientul interior al agenţiilor din reţeaua companiei, a strategiei, a procedurilor şi – nu în ultimul rând – al atitudinii şi comportamentului în procesul de vânzare, a materialelor şi documentelor utilizate în paralel cu creşterea securităţii şi siguranţei salariaţilor, asigurarea şi îndeplinirea cerinţelor/exigenţelor esenţiale, aşa cum sunt acestea definite prin lege.
Obiective generale:
• Reabilitarea, renovarea şi rebranding-ul spaţiilor proprii CNLR SA;
• limitarea degradării spaţiilor;
• evitarea posibilelor accidente cauzate de deteriorarea tencuielilor sau a altor elemente constructive exterioare;
• creşterea confortului termic;
• creşterea eficienţei activităţii desfăşurate în scopul creşterii vânzărilor şi facilitării accesului cu noi produse şi servicii pe piaţa de profil;
• redarea aspectulului civilizat şi îngrijit al agenţiilor şi implicit a imaginii CNLR S.A;
• asigurarea unei identităţi clare a Loteriei Române pe piaţa de profil;
• identifică CNLR SA cu o companie solidă şi prestigioasă;
• crearea de condiţii moderne şi prietenoase atât pentru angajaţi cât şi pentru clienţi;
Obiectivele specifice:
• Realizarea releveului situaţie existentă la fiecare agenţie;
• Elaborare PT (proiect tehnic) inclusiv obţinerea verificărilor tehnice ale documentaţiei. Conţinutul PT va fi cel prevăzut de HG nr. 907/2016 cu modificările şi completările ulterioare;
• Elaborarea PAC (proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire) inclusiv elaborarea şi revizuirea documentaţiei pentru obţinerea de către beneficiar a avizelor de specialitate (solicitate prin certificatul de urbanism) şi a Autorizaţiei de construire în situaţiile în care aceasta va fi necesară. Conţinutul PAC va fi cel prevăzut de Legea Nr. 50 / 1991 privind autorizarea lucrărilor de construcţii cu modificările şi completările ulterioare şi HG nr. 907 / 2016 precum şi cu toate reglementările tehnice incidente. Costurile taxelor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de Construire sunt suportate de autoritatea contractantă; costul verificarii proiectelor este în sarcina autorităţii contractante.
• Ajustarea, completarea şi/sau modificarea PAC, PT şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor indicaţi de către Autoritatea Contractantă şi autorităţile competente, dacă este cazul;
• Asistenţa tehnică pe parcursul derulării execuţiei lucrărilor, incluşiv emiterea dispoziţiilor de şantier, participarea la verificările de calitate şi la fazele determinante conform programului de control al calităţii lucrărilor, incluşiv verificarea tehnică a dispoziţiilor de şantier modificatoare şi chiar obţinerea unei noi autorizaţii de construire, dacă situaţia o impune;
• Întocmirea referatelor pe specialităţi întocmite de proiectant cu privire la modul în care a fost executată lucrarea odată cu recepţia la terminarea lucrărilor. Participarea în comisia de recepţie la terminarea lucrărilor. Oferă asistenţă diriginţilor de şantier în vederea întocmirii capitolului A al cărţii tehnice a construcţiei - Documentaţia privind proiectarea;
• sunt cuprinse documentaţiile necesare realizării branşamentelor, ridicări topo, studii geo, studiu de impact de mediu, expertiză tehnică structură de rezistenţă, studiu istoric, scenariu de securitate la incendiu, depunerea şi ridicarea avizelor, dacă acestea vor fi solicitate în procesul de avizare în situaţia în care este necesară obţinerea Autorizaţiei de Construire.
Potenţialii ofertanţi pot vizita amplasamentele pentru a evalua, pe propria răspundere, cheltuiala şi risc, datele necesare pregătirii şi elaborării ofertei. Ofertanţii interesaţi să participe la vizitarea amplasamentului sunt rugaţi să informeze, în scris, autoritatea contractantă, asupra intenţiei de a vizita amplasamentele. Orice solicitare de clarificări care decurge din vizitarea amplasamentului va fi adresata autorităţii contractante în scris. Cheltuielile generate de efectuarea unor lucrări suplimentare ca urmare a unor erori de proiectare (în cadrul PT), sunt suportate de proiectant, proiectantul coordonator de proiect şi proiectanţii pe specialităţi, persoane fizice sau juridice, la sesizarea justificată a investitorului şi/sau a beneficiarului în baza unui raport de expertiză tehnică elaborat de un expert tehnic atestat.