Feedback
I.D.: 97311589

Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 1 – DRDP Timişoara; Lot 2 – DRDP Cluj;Lot 3 – DRDP Braşov ;Lot 4 – DRDP Iaşi ;Lot 5- DRDP Constanţa ;Lot 6 – DRDP Buzau.

Data publicarii
17.05.24 Exista 702.335 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233221-4
Pretul estimativ:
20.740.017,60 RON - 20.740.017,60 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A Lot 3 – D.R.D.P. Braşov, Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare dru...
3. Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A Lot 3 – D.R.D.P. Braşov, Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 3 – D.R.D.P. Brasov, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent:1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Executantului iniţial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de către un alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu există acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcţii Regionale de Drumuri şi Poduri, datorită nefinalizarii/anulării procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrărilor de marcaje pe lot/ul/rile fără acord/uri-cadru în derulare să fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri cea mai apropiată de amplasamentul unde se doreşte executarea lucrărilor de marcaje rutiere.Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa şi va executa lucrările de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate şi a cantităţilor rămase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri.Astfel se va previziona o sumă în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuţie a marcajelor în locaţia stabilită de comun acord cu Achizitorul.Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcurşi, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumată, iar calculele vor fi prezentate anterior efectuării deplasării în vederea emiterii acordului de către DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare.Confirmarea lucrărilor de marcaje executate se va face de către DRDP-ul pe raza căruia se execută marcajele rutiere.III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire;IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal;V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fără costuri suplimentare pentru Achizitor şi fără a diminua perioada de garanţie a lucrarilor deja executate si recepţionate, în cazul în care Executantul prezintă Achizitorului justificări care atestă necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor.VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului.. 2. Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 2 – D.R.D.P. Cluj, Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 2 – D.R.D.P. Cluj, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent:1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Executantului iniţial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de către un alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu există acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcţii Regionale de Drumuri şi Poduri, datorită nefinalizarii/anulării procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrărilor de marcaje pe lot/ul/rile fără acord/uri-cadru în derulare să fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri cea mai apropiată de amplasamentul unde se doreşte executarea lucrărilor de marcaje rutiere.Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa şi va executa lucrările de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate şi a cantităţilor rămase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri.Astfel se va previziona o sumă în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuţie a marcajelor în locaţia stabilită de comun acord cu Achizitorul.Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcurşi, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumată, iar calculele vor fi prezentate anterior efectuării deplasării în vederea emiterii acordului de către DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare.Confirmarea lucrărilor de marcaje executate se va face de către DRDP-ul pe raza căruia se execută marcajele rutiere.III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire;IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal;V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fără costuri suplimentare pentru Achizitor şi fără a diminua perioada de garanţie a lucrarilor deja executate si recepţionate, în cazul în care Executantul prezintă Achizitorului justificări care atestă necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor.VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului.. 4. Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 4 – D.R.D.P. Iaşi, Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 4 – D.R.D.P. Iasi, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent:1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Executantului iniţial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de către un alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu există acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcţii Regionale de Drumuri şi Poduri, datorită nefinalizarii/anulării procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrărilor de marcaje pe lot/ul/rile fără acord/uri-cadru în derulare să fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri cea mai apropiată de amplasamentul unde se doreşte executarea lucrărilor de marcaje rutiere.Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa şi va executa lucrările de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate şi a cantităţilor rămase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri.Astfel se va previziona o sumă în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuţie a marcajelor în locaţia stabilită de comun acord cu Achizitorul.Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcurşi, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumată, iar calculele vor fi prezentate anterior efectuării deplasării în vederea emiterii acordului de către DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare.Confirmarea lucrărilor de marcaje executate se va face de către DRDP-ul pe raza căruia se execută marcajele rutiere.III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire;IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal;V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fără costuri suplimentare pentru Achizitor şi fără a diminua perioada de garanţie a lucrarilor deja executate si recepţionate, în cazul în care Executantul prezintă Achizitorului justificări care atestă necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor.VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului.. 5. Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 5- D.R.D.P. Constanţa, Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 5 – D.R.D.P. Constanta, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent:1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Executantului iniţial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de către un alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu există acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcţii Regionale de Drumuri şi Poduri, datorită nefinalizarii/anulării procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrărilor de marcaje pe lot/ul/rile fără acord/uri-cadru în derulare să fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri cea mai apropiată de amplasamentul unde se doreşte executarea lucrărilor de marcaje rutiere.Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa şi va executa lucrările de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate şi a cantităţilor rămase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri.Astfel se va previziona o sumă în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuţie a marcajelor în locaţia stabilită de comun acord cu Achizitorul.Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcurşi, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumată, iar calculele vor fi prezentate anterior efectuării deplasării în vederea emiterii acordului de către DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare.Confirmarea lucrărilor de marcaje executate se va face de către DRDP-ul pe raza căruia se execută marcajele rutiere.III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire;IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal;V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fără costuri suplimentare pentru Achizitor şi fără a diminua perioada de garanţie a lucrarilor deja executate si recepţionate, în cazul în care Executantul prezintă Achizitorului justificări care atestă necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor.VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului.. 1. Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 1 – D.R.D.P. Timişoara, Obiectul acordului cadru il reprezinta Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 1 – D.R.D.P. Timişoara, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale legislatiei in domeniu. In conformitate cu prevederile contractuale, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a acordului cadru/contractului subsecvent, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:I. Partile Acordului-cadru/ Contractului subsecvent:1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al formei societatii, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;2) atunci când Executantul este înlocuit de un nou Executant, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Executantului iniţial, rezultate din Acordul-cadru, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de către un alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;II. Modificarea anexelor Acordului-cadru, ce cuprind cantitatile de lucrari ce vor fi executate: În cazuri obiective, când nu există acord/uri-cadru încheiate la nivel de lot/uri, respectiv Direcţii Regionale de Drumuri şi Poduri, datorită nefinalizarii/anulării procedurilor de atribuire sau a intervenit rezilierea acordului-cadru, C.N.A.I.R. S.A. - Central va putea dispune ca realizarea lucrărilor de marcaje pe lot/ul/rile fără acord/uri-cadru în derulare să fie executate în baza acordului-cadru aflat în derulare la nivelul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri cea mai apropiată de amplasamentul unde se doreşte executarea lucrărilor de marcaje rutiere.Executantul, la solicitarea Achizitorului, se va deplasa şi va executa lucrările de marcaje rutiere necesare, în limita bugetelor alocate şi a cantităţilor rămase de executat în baza acordurilor-cadru aflate în derulare de pe alte DRDP-uri.Astfel se va previziona o sumă în cadrul ofertei financiare, reprezentând 8% din valoarea acordului-cadru, pentru transportul echipajelor de execuţie a marcajelor în locaţia stabilită de comun acord cu Achizitorul.Pentru decontarea transportului se vor lua în calcul nr. de km. parcurşi, nr. de utilaje, cantitatea de carburant consumată, iar calculele vor fi prezentate anterior efectuării deplasării în vederea emiterii acordului de către DRDP-ul care are acordul-cadru în derulare, iar sumele fiind decontate de regionala care are acordul-cadru în derulare.Confirmarea lucrărilor de marcaje executate se va face de către DRDP-ul pe raza căruia se execută marcajele rutiere.III. Modificari tehnice: in cazul unor eventuale inlocuiri de produse de marcare rutiera care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire;IV. Modalitati de plata si recuperare a creantelor: in cazul unor eventuale modificari ale legislatiei, in limitele legale impuse de legislatia in domeniul financiar si fiscal;V. Durata ultimului contract subsecvent: - prelungirea, fără costuri suplimentare pentru Achizitor şi fără a diminua perioada de garanţie a lucrarilor deja executate si recepţionate, în cazul în care Executantul prezintă Achizitorului justificări care atestă necesitatea prelungirii termenului/termenelor de executare a lucrarilor.VI. Subcontractanti. Terti sustinatori (daca este cazul) in cazul unor eventuale schimbari ale subcontractantilor pe parcursul derularii acordului-cadru/contractului subsecvent si/sau in cazul introducerii de subcontractanti si/sau in cazul exprimarii optiunii acestora de a fi platiti direct de catre Achizitor precum si in cazul in care tertii sustinatori preiau obligatiile contractuale, total sau partial, in locul contractantului..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la rece, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la cald, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat subtire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internationale "E", drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP Bucuresti, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timisoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brasov, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzau 28.03.24
SUSPENDATA - Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la rece, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau 15.06.23
SUSPENDATA - Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la cald, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau 12.06.23
SUSPENDATA - Lucrari de marcaje rutiere executate in strat subtire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internationale "E", drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP Bucuresti, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timisoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brasov, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzau 28.03.24
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat subtire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internationale „E”, drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP Bucuresti, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timisoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brasov, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzau 08.05.24
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat subtire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internationale „E”, drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP Bucuresti, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timisoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brasov, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzau 11.04.24
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat subtire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internationale „E”, drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP Bucuresti, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timisoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brasov, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzau 28.03.24
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat subtire, necesare drumurilor de interes national autostazi, drumuri expres, drumuri internationale „E”, drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA: Lot 1 DRDP Bucuresti, Lot 2 DRDP Craiova, Lot 3 DRDP Timisoara, Lot 4 DRDP Cluj, Lot 5 DRDP Brasov, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Constanta, Lot 8 DRDP Buzau 27.05.24