Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Lucrări de întreţinere, amenajare şi modernizare a spaţiilor exterioare aparţinând unităţilor de învăţământ de stat si imobilelor din administrarea DG...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Lucrări de întreţinere, amenajare şi modernizare a spaţiilor exterioare aparţinând unităţilor de învăţământ de stat si imobilelor din administrarea DGAPI (proiectare şi execuţie)"
Prin întreţinerea, amenajarea şi modernizarea spaţiilor exterioare aparţinând unităţilor de învăţământ / imobilelor aflate în administrarea D.G.A.P.I., se înţelege ansamblul de lucrări şi servicii de proiectare şi execuţie necesare pentru aducerea acestora la o stare normală de exploatare care să asigure siguranţa, confortul şi condiţiile necesare desfăşurării activităţii educaţionale, inclusiv furnizarea, montarea şi punerea în funcţiune a dotărilor necesare.
Se vor achizitiona servicii de proiectare (întocmirea D.T.A.C., D.T.O.E., a documentaţiei de avizare, a proiectelor tehnice, a detaliilor de execuţie, verificare tehnică de specialitate şi asistenţă tehnică din partea proiectantului) şi lucrări de amenajări peisagistice, refacerea aleilor, a terenurilor de sport, a spaţiilor de activităţi în aer liber, a împrejmuirilor precum şi a accesului în curtea unităţilor de învăţământ, în vederea aducerii acestora la un nivel corespunzător din punct de vedere al calităţii şi confortului precum şi pentru îmbunătăţirea considerabilă a aspectului estetic şi funcţional al spaţiilor de învăţământ / imobilelor.
Valoarea maxima estimata a acordului cadru este de 156.434.218,66 fără TVA, valoarea minima estimata a acordului cadru este de 4.693.026,56 lei fără TVA, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 23.465.132,80 lei fără TVA, iar valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 1.564.342,19 fără TVA. Autoritatea Contractanta, în funcţie de necesităţile din teren, isi rezerva dreptul de a achiziţiona cantităţi suplimentare de servicii / lucrări de acelaşi tip cu cele prevăzute în prezenta procedura în limita a 50% din valoarea maximă a Acordului cadru, rezultand astfel o valoarea maximă estimată totală cu opţiuni a acordului-cadru de 234.651.327,99 lei.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor)
Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este a 10-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)