Avand in vedere starea necoresponzatoare a suprafetelor pietonale ca urmare a executarii lucrarilor de intretinere a retelelor de utilitati coroborat cu imbatranirea stratului de asfalt, ce prezinta numeroase fisuri, crapaturi, gauri si denivelari, se impune necesitatea executarii lucrarilor de intretinere a acestora pentru aducerea la starea normala de exploatare, care sa asigure siguranta pietonilor.Pentru realizarea ...
Avand in vedere starea necoresponzatoare a suprafetelor pietonale ca urmare a executarii lucrarilor de intretinere a retelelor de utilitati coroborat cu imbatranirea stratului de asfalt, ce prezinta numeroase fisuri, crapaturi, gauri si denivelari, se impune necesitatea executarii lucrarilor de intretinere a acestora pentru aducerea la starea normala de exploatare, care sa asigure siguranta pietonilor.Pentru realizarea lucrarilor de intretinere a trotuarelor sunt necesare realizarea urmatoarelor activitati:demontarea bordurilor vechi, carosabile, si montarea bordurilor din beton de 20 x 25 cm;-demontarea bordurilor vechi de pe langa trotuare (acolo unde exista) si montarea bordurilor prefabricate din beton de 10x15 cm;-demolarea elementelor de beton (beton, imbracaminte asfaltica, pavaj etc.) acolo unde este cazul;-ridicarea la cota a capacelor de camine; -ridicarea la cota a rasuflatorilor de la instalatiile de gaze aflate pe amplasament;-repararea treptelor din beton mozaicate aflate pe amplasamentul trotuarelor, acolo unde este cazul;- amenajarea trotuarelor cu pavele de 6 cm grosime, tip autoblocant de culoare gri asezate pe pat de nisip,- amenajare terasamente.Valoare minima estimata a acordului-cadru este de 382.729,14 lei fara TVA. Valoarea maxima estimata a acordului-cadru este de 1.342.774,84 lei fara TVA.Valoarea minima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 153.600,15 lei fara TVA. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 382.729,14 lei fara TVA.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat, in conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis in ziua a 6-a inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Acordul-cadru se incheie pe o perioada de 14 luni. Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie 4 (patru) contracte subsecvente, in baza acordului cadru, cate un contract subsecvent de 3 luni.