Staţia Călan Băi are în componenţă 7 linii, două linii directe (Liniile II şi III), patru linii de primiri expedieri respectiv liniile 1, 5, 6 şi 7 şi linia 0 încadrată la categoria rest linii.
În staţia Călan Băi pe linia III directă cap X Fir 2 şi pe distanţa Călan Băi - Călan fir 2 între km 10+800 şi km 11+650 au fost introduse restricţii de viteză de 60 km/h, linia 1 este cu restricţie de viteză de 5 km/h...
Staţia Călan Băi are în componenţă 7 linii, două linii directe (Liniile II şi III), patru linii de primiri expedieri respectiv liniile 1, 5, 6 şi 7 şi linia 0 încadrată la categoria rest linii.
În staţia Călan Băi pe linia III directă cap X Fir 2 şi pe distanţa Călan Băi - Călan fir 2 între km 10+800 şi km 11+650 au fost introduse restricţii de viteză de 60 km/h, linia 1 este cu restricţie de viteză de 5 km/h din cauza stării necorespunzătoare a căii ferate (prisma de piatră spartă colmatată, şina uzată, traverse necorespunzătoare, aparate cale cu parte metalică uzată şi traverse lemn necorespunzătoare), iar liniile 5 şi 6 sunt închise (prezintă prisma de piatră spartă colmatată, şina uzată, traverse necorespunzătoare, aparate cale cu parte metalică uzată şi traverse lemn necorespunzătoare).
Forţa de muncă insuficientă la districtele L pentru asigurarea necesarului de lucrări anuale,
instrucţionale, cât şi starea căii pe liniile din staţia Călan Băi, situaţie care pune în pericol siguranţa circulaţiei, impune intervenţia cu firme autorizate şi specializate în execuţia lucrărilor de reparaţie în staţia Călan Băi.
Pentru restabilirea parametrilor instrucţionali ai căii, lucrările necesare a se executa constau în înlocuiri de şină, înlocuiri traverse din beton, înlocuiri traverse din lemn normale şi speciale pentru aparate cale, confectionare JIL-uri, înlocuire aparate cale şi realizarea stratului de repartiţie din balast pe zona aparatelor de cale şi a panourile de cale adiacente, sudura aparate cale - joante interioare, sudura joante panouri cale, defrişări, realizare prisma de piatră spartă, evacuare pământ.
Realizarea lucrărilor se va face în conformitate cu procesele tehnologice stabilite în caietul de sarcini şi trebuie să îndeplinească condiţiile de siguranţă a circulaţiei feroviare impuse prin regulamente, instrucţiuni şi norme de specialitate ale CNCF CFR SA privind circulaţia trenurilor.
Executantul lucrării asigură achiziţia materialelor necesare prevăzute în caietul de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 6 - a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă.