Obiectul contractului de achiziţie publică este de Execuţie lucrări de extindere şi modernizare a sediului Poliţiei Locale Tulcea şi instalarea şi dotarea sistemului de monitorizare a traficului rutier în municipiul Tulcea din cadrul Centrului transfrontalier pentru prevenirea şi combaterea crimei organizate Tulcea.
Prin acest contract se urmăreşte realizarea unei construcţii independente de construcţia existentă, având reg...
Obiectul contractului de achiziţie publică este de Execuţie lucrări de extindere şi modernizare a sediului Poliţiei Locale Tulcea şi instalarea şi dotarea sistemului de monitorizare a traficului rutier în municipiul Tulcea din cadrul Centrului transfrontalier pentru prevenirea şi combaterea crimei organizate Tulcea.
Prin acest contract se urmăreşte realizarea unei construcţii independente de construcţia existentă, având regim de înălţime Parter + 1 Etaj, cu următoarele destinaţii: la parter - parcare acoperită pentru autoturisme, iar la etaj - dispecerat, cameră servere, birou operativ, sală de şedinţe, birou pază, vestiare, pe strada Mahmudiei nr. 18-20. Astfel, pe suprafaţa totală de 909 mp, se propune realizarea unui nou imobil pe o suprafaţă de apoximativ 156,20 mp.
Imobilul propus va avea o înălţime maximă la cornişă de 5,85 m de la cota +-0,00 şi o înălţime la coamă de 7,05 m de la cota +-0,00. Clădirea se încadreaza în categoria de importanţă “C" – normală – conform prevederilor H.G. nr. 766/1997, clasa de importanta a construcţiei: III conform prevederilor Normativului antiseismic P100, nivel de rezistenţă la foc II, conform prevederilor Normativului
Sistemul de monitorizare a traficului rutier din Municipiul Tulcea va fi instalat în sensurile giratorii de la intrările principale din Isaccea şi Constanţa (Kaufland, Dedeman, Bariera Mahmudiei) şi în cadrul centrului de poliţie transfrontalier, respectiv a dispeceratului din acest centru, amplasat pe str. Mahmudiei nr. 18-20, Municipiul Tulcea şi va fi compus din 4 camere inteligente cu infraroşu, rezoluţie minimă de 12 MP, unghi de captare de 180 de grade. Se vor efectua lucrări de montare a stâlpilor, instalarea cablurilor electrice, conectarea la baza de date a oraşului.
Lucrările care formează obiectul prezentei proceduri deservesc un interes public dat de necesitatea extinderii sediului Poliţiei Locale Tulcea în vederea creării unui Centru Transfrontalier de Prevenire şi Combatere a Criminalităţii Organizate în Tulcea.
Realizarea proiectului va corespunde din punct de vedere tehnic şi estetic cerinţelor tehnice, economice şi tehnologice a standardelor în vigoare.
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor necesare extinderii şi modernizării sediului Poliţiei Locale Tulcea şi lucrărilor de instalare a sistemelor de monitorizare a traficului în municipiul Tulcea şi include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include, dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul de securitate şi sănătate în muncă;
c. Planul calităţii pentru execuţie;
d. Planul de control al calităţii;
e. Certificările şi rezultatele testelor materialelor şi motajului;
f. Manuale pentru exploatare, întreţinere şi urmărirea comportării în timp a construcţiei (investiţiei);
g. Instruirea personalului Autorităţii Contractante/ beneficiarului pentru operarea investiţiei.
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
x. Realizarea investiţiei (realizarea lucrărilor de bază şi remedierea tuturor defecţiunilor).
Valoarea de ofertă acceptată va acoperi toate obligaţiile Ofertantului potrivit prevederilor Contractului şi toate cele necesare pentru o execuţie corespunzătoare, terminarea lucrărilor şi remedierea tuturor defecţiunilor.
Nicio lucrare efectuată de Contractant nu va necesita lucrări sau costuri suplimentare din partea Autorităţii Contractante.
Termenii şi condiţiile contractului includ şi garanţia pentru execuţia lucrărilor de minim 5 ani de la întocmirea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Durata contractului
Având în vedere necesitatea corelării duratei contractului de achiziţie publică cu durata contractului de finanţare (durata de implementare a proiectului este în prezent până la data de 13.04.2023), Autoritatea Contractantă va întreprinde toate demersurile necesare pentru prelungirea perioadei de implementare a proiectului, astfel încât perioada de execuţie a lucrărilor de construcţii să fie respectată în totalitate.
Durata totală a contractului de lucrări, respectiv intervalul de timp în care prezentul contract produce efecte între părţi, potrivit legii, ofertei şi documentaţiei de atribuire, este de 74 (şaptezecişipatru) luni, de la data intrării în vigoare a contractului şi până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor contractuale ce revin ambelor părţi, durată care include şi perioada de garanţie a lucrărilor, astfel:
- 12 (doisprezece) luni – durata de execuţie a lucrărilor;
- 1 (una) lună – recepţia lucrărilor;
- 1 (una) lună – realizarea plăţii facturii finale;
- 60 (şasezeci) luni – perioada de garanţie a lucrărilor.
Durata de execuţie a lucrărilor va fi de maxim 12 luni de la data primirii ordinului de începere din partea achizitorului.
Ofertele care nu se încadrează în limitele de timp stabilite vor fi respinse ca fiind neconforme.