Proiectul "Modernizare străzi în comuna Batăr, judeţul Bihor" a fost depus pentru finantare prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny.
Valoarea totala estimată a achiziţiei este de 9.826.206,48 lei fara TVA.
Valoarea estimată a achiziţiei este constituită din următoarele linii bugetare (valori fără TVA):
Capitolul 1: Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 337.179,86 lei
1.4 Cheltuieli pentru r...
Proiectul "Modernizare străzi în comuna Batăr, judeţul Bihor" a fost depus pentru finantare prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny.
Valoarea totala estimată a achiziţiei este de 9.826.206,48 lei fara TVA.
Valoarea estimată a achiziţiei este constituită din următoarele linii bugetare (valori fără TVA):
Capitolul 1: Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 337.179,86 lei
1.4 Cheltuieli pentru relocarea / protecţia utilităţilor: 337.179,86 lei
Capitolul 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 0,00 lei
Capitolul 4: Cheltuieli pentru investiţia de bază: 9.461.318,13 lei
4.1 Constructii si instalatii: 9.461.318,13 lei;
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 0,00 lei;
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 0,00 lei
Capitolul 5.1: Organizare de şantier: 27.708,49 lei
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 27.708,49 lei;
Prin proiectul "Modernizare străzi în comuna Batăr, judeţul Bihor", lucrarile de modernizare a străzilor se vor executa în intravilanul localităţilor Batăr, Batarul Nou, Arpăşel, Tăut, Talpoş, comuna Batăr, Judeţul Bihor.
Se propune executia de lucrari pentru proiectul "Modernizare străzi în comuna Batăr, judeţul Bihor", astfel: Lungimea totala propusa modernizarii este de 4352m, în vederea asigurării condiţiilor optime de confort şi siguranţă necesare desfăşurării circulaţiei rutiere în zonă. Realizarea corespunzatoare a dispozitivelor de scurgere a apelor de pe platforma drumului va permite scurgerea continuă a apelor pluviale.
Lucrările de modernizare proiectate vor cuprinde:
− modernizarea platformei drumului
− asigurarea scurgerii apelor pluviale de pe platformă
− realizarea unui sistem de colectare şi evacuare a apelor pluviale
− amenajarea corespunzătoare a intersecţiilor cu drumurile laterale
− semnalizarea rutieră corespunzatoare
Obiectivul general al proiectului constă în modernizarea infrastructurii rutiere prin care se va facilita deplasarea cetăţenilor şi a persoanelor prin comuna Batăr.
Această investiţie va deservi direct o parte a populaţiei a localitatilor Batăr, Batarul Nou, Arpăşel, Tăut şi Talpoş din comuna Batăr. Lungimea totală a strazilor propuse în proiect este de 4.352m.
Necesitatea acestei investiţii se conturează în primul rând prin îmbunătăţirea condiţiilor de transport a persoanelor şi mărfurilor prin asigurarea unei infrastructurii rutiere reabilitate şi moderne.
O cale rutieră a cărei suprafaţă carosabilă se caracterizează printr-o stare tehnică bună, permite, pe lângă asigurarea circulaţiei rutiere a vehiculelor şi pietonilor în condiţii de siguranţă şi confort, şi diminuarea poluării mediului înconjurător.
Se vor asigura şi condiţii optime pentru scurgerea apelor pluviale de pe platforma drumului, evitându-se astfel acumulările spontane de debite de apă şi costurile autorităţilor publice cu soluţionarea acestor probleme.
Prin amenajarea conform standardelor şi normelor tehnice în vigoare, a elementelor geometrice caracteristice se va asigura:
• Eliminarea disconfortului produs de suprafaţa de rulare degradată
• Creşterea siguranţei atât pentru pietoni cât şi pentru participanţi la traficul auto
• Scopul investiţiei este de a face ca circulaţia să se desfăşoare în condiţii normale, inclusiv pe timp defavorabil.
Caracteristici tehnice proiectate:
-Lungimea totala proiectata: L=4.352m
-Latimea partii carosabile: B=4,00 – 5,50m
-Suprafata totala asfaltata in proiect (Parte carosabila+AC consolidat) S=23.949mp
-Acostamente pietruite sau consolidate: Latimea=1x0,5m sau 2x0,5m
-Rigola triunghiulara pereata cu beton C30/37 L=88m
-Rigola carosabila din beton C30/37 L=389m
-Sant trapezoidal pereat cu beton C30/37 L=5.568m
-Tub Dn250mm pentru traversarea apelor pe langa caminele sau stalpii existenti 80buc
-Podet tubular Dn300mm din PEID SN8 L=6m: 2buc
-Podet tubular Dn300mm din PEID SN8 L=8m: 7buc
-Podet tubular Dn300mm din PEID SN8 L=10m: 2buc
-Podet tubular Dn300mm din PEID SN8 L=12m: 5buc
-Podet tubular Dn300mm din PEID SN8 L=14m: 14buc
-Podet tubular Dn400mm din PEID SN8 L=8m: 1buc
-Podet tubular Dn400mm din PEID SN8 L=10m: 1buc
-Podet tubular Dn400mm din PEID SN8 L=12m: 1buc
-Podet tubular Dn600mm din PEID SN8 L=8m: 1buc
-Platforme de incrucisare S=76mp
-Supralargiri in curbe S=145mp
-Racordarea strazilor proiectate cu existentul S=506mp
-Accese la proprietati 264buc
-Viteza de proeictare 50km/h