Obiectul procedurii constă în realizarea achiziţiei de lucrări necesare reabilitării termice a celor două pavilioane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Sibiu în conformitate cu Proiectul Tehnic de Execuţie.
Proiectul Tehnic de Execuţie şi documentele anexă la acesta sunt parte integrantă din documentaţia de atribuire, executantul având obligaţia respectării acesteia.
valoarea totala a executiei este de 7.419.990,1...
Obiectul procedurii constă în realizarea achiziţiei de lucrări necesare reabilitării termice a celor două pavilioane din cadrul Spitalului de Pneumoftiziologie Sibiu în conformitate cu Proiectul Tehnic de Execuţie.
Proiectul Tehnic de Execuţie şi documentele anexă la acesta sunt parte integrantă din documentaţia de atribuire, executantul având obligaţia respectării acesteia.
valoarea totala a executiei este de 7.419.990,17 lei fără TVA
Această sumă este alcătuită din următoarele linii bugetare cf devizului genral de la faza PT:
- 1.2- amenajarea terenului- 2.097,37 lei,
- 1.3- Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială- 49.864,28 lei,
- 4.1– Construcţii şi instalaţii – 5.932.103,06 lei,
- 4.2- Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale- 256.404,49 lei,
- 4.3– Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj- 1.086.630,00 lei,
- 4.5- Dotări- 2.100,00 lei,
- 5.1- Organizare de şantier- 90.790,97 lei.
Devizul General la faza PT a fost aprobat prin HCJ Sibiu nr.39/25.02.2021.
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 14 zile, conform sectiunii I.3.din prezenta fisa de date.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10 zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.