1. Achizitia de lucrări de execuţie a componentei A a Proiectului P3 - proiectul - “Platforme/ staţii - terminal intermodal în zona muncitoresc ca nod de mobilitate urbană pentru optimizarea transportului public în Municipiul Reşiţa",
Obiect 1–Statie capat tramvai–terminal pentru traseul de tramvai,alcatuit dintr-o cladire P+1,in care vor fi propuse facilitati pentru spatii de odihna si asteptare,cabinet pentru...
1. Achizitia de lucrări de execuţie a componentei A a Proiectului P3 - proiectul - “Platforme/ staţii - terminal intermodal în zona muncitoresc ca nod de mobilitate urbană pentru optimizarea transportului public în Municipiul Reşiţa",
Obiect 1–Statie capat tramvai–terminal pentru traseul de tramvai,alcatuit dintr-o cladire P+1,in care vor fi propuse facilitati pentru spatii de odihna si asteptare,cabinet pentru vanzarea titlurilor de calatorie si informatii,grupuri sanitare.Spatiul adiacent capat de linie este acoperit de o copertina ampla. Obiect 2-Statie de capat autobuze-terminal pentru autobuze,alcatuit dintr-o cladire P+1,cu facilitati pentru spatii de odihna si asteptare,cabinet pentru vanzarea titlurilor de calatorie si info,grupuri sanitare. Obiect 3-Amenajarea parcarii park&ride si a str.Castanilor-se reconfigureaza spatiul adiacent terminalului de autobuze de pe str.Castanilor,in continuarea elementelor proiectate in Piata Republicii.Impreuna cu reconfigurarea circulatiei pe str.Castanilor,. Obiect 4-Modernizarea platformelor destinate fluxurilor de autobuze din autobaza,cresterea sigurantei prin realizarea imprejmuirii autobazei si a accesului cu bariere securizate,asigurarea supravegherii autobazei cu sistem CCTV. Obiect 5-Construirea garajului pentru autobuzele electrice,amplasat în interiorul Depoului,cladire dispusa in regim P+2,impreuna cu spatii administrative si de monitorizare si control(dispecerat,centrul de comanda pentru managementul traficului). Obiect 6-Implementarea sistemului integrat de management inteligent al traficului si sistem de supraveghere video,va presupune semaforizarea tuturor intersectiilor de pe traseul liniei de tramvai, cu module de asigurare a prioritatii mijloacelor de transport in comun in intersectii,precum si securizarea accesului autoturismelor pe banda dedicata transportului public.Vor fi amenajate 24 de intersectii,vor fi montate 37 de camere de supraveghere video a traficului .Obiect 7-Dotarea spatiului urban cu mobilier urban, pentru imbunatatirea si cresterea atractivitatii trotuarelor si pistelor de biciclete pentru deplasari nemotorizate.Se vor monta 141 banci, 95 cosuri de gunoi si 65 de rasteluri individuale pentru biciclete de-a lungul traseului de tramvai. Obiect 8-Dotarea statiilor de imbarcare/debarcare calatori de-a lungul traseului de tramvai si autobuz pe Bd. Muncii,cu suprastructuri de protejare a calatorilor, sisteme de informare calatori (panouri, totemuri),mobilier urban (banci,cosuri de gunoi). Obiect 9-Sistemul de e-ticketing si management al transportului public,atat pentru cele 13 tramvaie achizitionate in parteneriat cu MDRAP si pentru cele 10 autobuze electrice care se vor achizitiona prin proiectul de fata. Acest Obiect nu face parte din această procedură de achiziţie. Obiect 10-Achizitia a 10 autobuze electrice dimensiuni 11.5-12.1m,capacitate de transport de min 91 de calatori,împreună cu 2 staţii de încărcare rapidă şi staţii de încărcare lentă cu 10 posturi.Acest Obiect nu face parte din această procedură de achiziţie. Obiect 11-Implementarea unui sistem de inchiriere automatizata a bicicletelor,compus din 6 statii cu un numar total de 72 docuri pentru parcarea bicicletelor si de 60 de biciclete. Acest Obiect nu face parte din această procedură de achiziţi.. Obiect 12 asigurarea infrastructurii necesare prestatorilor de servicii de telefonie,televiziune prin cablu,internet,comunicaţii comune şi speciale, pentru ca aceştia sa-şi poată muta cablajele de pe stâlpii de susţinere a liniei de contact a tramvaiului..
3. Achizitia de lucrări de execuţie a proiectului“ Reabilitare poduri peste râul Bârzava şi Bârzaviţa în Municipiul Reşiţa",
Reabilitarea podurilor de pe Calea Timişoarei se înscrie în politica de modernizare a infrastructurii de transport(drumuri, poduri) aflată pe teritoriul localităţii Reşiţa, administrată de Municipiul Reşiţa ,fiind nominalizate în cele ce urmează: Pod 1. Podeţ la km 1+522 peste Bârzaviţa;Caracteristicele tehnice şi parametrii specifici investiţiei rezultate în urma realizării lucrărilor de intervenţieCaracteristicile principale ale podeţului: categoria de importanţă (HG 766 - 97) B (Construcţii de importanţă deosebită); categoria străzii (OMT 49 - 1998) III (stradă colectoare, 2 benzi de circulaţie); categoria construcţiei (STAS 4273 - 83 art. 2.11) 4 (pod amplasat pe stradă colectoare); clasa de importanţă (STAS 4273 – 83 art. 5.1.) IV definitivă principală; clasa de încărcare podeţ (STAS 3221 – 86) min E (A30, V80) sau LM1; lungimea podeţului 37,80 m; deschiderea de calcul a podeţului 4,30 m; lumina podeţului 4,00 m; componenţa gabaritului (conform plan proiectat pentru reabilitare stradă)o gabarit total 17,70 m;o parte carosabilă 10,50 m; 2 benzi de circulaţie x 3,50 m 7,00 m; 1 bandă virare stânga 3,50 m;o trotuare 2,00 m + 1,70 m;o pistă ciclişti 2,50 m;o spaţiu verde 1,00 m; Pod 2. Pod la la km 2+348 peste Bârzava.Caracteristicele tehnice şi parametrii specifici investiţiei rezultate în urma realizării lucrărilor de intervenţieCaracteristicile principale ale podului: categoria de importanţă (HG 766 - 97) B (Construcţii de importanţă deosebită); categoria străzii (OMT 49 - 1998) III (stradă colectoare, 2 benzi de circulaţie); categoria construcţiei (STAS 4273 - 83 art. 2.11) 4 (pod amplasat pe stradă colectoare); clasa de importanţă (STAS 4273 – 83 art. 5.1.) IV definitivă principală; clasa de încărcare pod (STAS 3221 – 86) E (A30, V80); lungimea podului 33,76 m; deschiderea de calcul a podului 26,25 m; lumina podului 25,50 m; componenţa gabaritului (conform plan proiectat pentru reabilitare stradă)o gabarit total 10,80 m;o parte carosabilă 7,80 m; 2 benzi de circulaţie x 3,50 m 7,00 m; 2 benzi efect optic 2 x 0,40 m;o trotuare 2 x 1,50 m;.
2. Achizitia de lucrări de execuţie componentei B a Proiectului P3 - proiectul “ Reabilitarea străzilor Calea Timişoarei şi str. Bârzăviţei – Municipiul Reşiţa",
Obiectivul se încadrează în: Grupa 1- -Construcţii ; Subgrupa 1.3.-Construcţii pentru transporturi,poştă şi telecomunicaţii;Clasa 1.3.7.-Infrastructură drumuri(publice,industriale,agricole),alei,străzi şi autostrăzi,cu toate accesoriile necesare(trotuare,borne,parcaje,parapete,marcaje,semne de circulaţie) Lucrările care fac obiectul proiectului se vor încadra în categoria "C"-lucrări conf HG 766/21.11.1997,HG 675/03.07.2002 Străzile proiectate sunt categoria III-cu 2 benzi de circulaţie, conf.Ordin nr. 49 din 27 ianuarie 1998 Lungimea străzilor modernizate: Calea Timişoarei:2.563 m Str. Bârzăviţei:283 m Total:2.846 m Suprafaţă parte carosabilă:30.288 mp Suprafaţă piste de biciclete:5.648 mp Suprafaţă trotuare:10.325 mp Suprafaţă spaţii verzi:4.176 mp Suprafaţă parcaje:2.535 mp Lucrări de infrastructură rutieră. Structură rutieră piste de biciclete: -4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA8 colorat - verde -12 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă -20 cm strat inferior de fundaţie din balast Structură rutieră trotuare: -6 cm pavaj din dale prefabricate din beton dispus pe un strat de egalizare din nisip de 3 cm -12 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă -15 cm strat inferior de fundaţie din balast Structură rutieră insule mediane: -8 cm pavaj din pavele grila 40x40x8 cm dispuse pe un strat de egalizare din nisip de 3 cm -28 cm strat superior de fundaţie din piatră spartă -structură existentă De-a lungul străzilor modernizate au fost amenajate un număr de 185 de locuri de parcare conform NP 24 din 1997-“Normativ pentru proiectarea şi execuţia parcajelor pentru autoturisme", astfel: -cl. Timişoarei:1 loc de parcare persoane cu handicap-3,7x5,4 m; 137 locuri de parcare-2,5x5,0 m; 6 locuri de parcare-2,3x5,0 m; 9 locuri de parcare-3,5x18,0 m. -str. Bârzăviţei:32 locuri de parcare-2,5 x 5,0 m. Adaptarea spaţiului urban la nevoile individuale ale persoanelor cu handicap. Lucrări de siguranţă rutieră – montarea parapetelor de protecţie. Lucrări de amenajare peisagistică şi mobilier urban. Amenajarea spaţiilor plantate se va realiza de a lungul pistei de biciclete începând din zona de sud intersecţia Calea Caransebeşului cu Calea Timişoarei .Amenajarea peisagistică a spaţiilor situate de-a lungul pistei de biciclete, acolo unde este posibil,cuprinde amplasarea de mobilier urban atractiv,cu design minimalist, plantarea de arbori şi mobilier specific utilizarii bicicletelor(rastele). Lista de plante va fi complusă din arbori, rbuşti şi gazon. În ceea ce priveşte gazonarea se va realiza cu rulouri de gazon de-a lungul pistei în zona fâşiilor verzi). Arborii propuşi sunt plantaţi sub formă de aliniament plurispecie, pentru a crea o imagine cromatică dinamică a străzii. Dotări mobilier urban .Dintre dotările de bază,clasice cele mai importante sunt cele care fac parte din mobilierul urban, respectiv băncile, coşurile de gunoi, rastele pentru biciclete etc. Băncile propuse sunt situate în zona Aleii Speranţei, in zona staţiilor de autobuz propuse.