Lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri se achizitionează in scopul reabilitării imobilului situat în mun. Arad, str. Iulian Grozescu nr. 5 care reprezintă sediul social al RA Admministraţia Zonei Libere Curtici-Arad. Întrucât imobilul a fost construit în perioada 1932-1936, iar ultima intervenţie majoră a avut loc în perioada 1974-1975, în prezent sunt necesare mai multe lucrări de reconsolidare şi renovare a întregu...
Lucrările ce fac obiectul prezentei proceduri se achizitionează in scopul reabilitării imobilului situat în mun. Arad, str. Iulian Grozescu nr. 5 care reprezintă sediul social al RA Admministraţia Zonei Libere Curtici-Arad. Întrucât imobilul a fost construit în perioada 1932-1936, iar ultima intervenţie majoră a avut loc în perioada 1974-1975, în prezent sunt necesare mai multe lucrări de reconsolidare şi renovare a întregului imobil. Principala problemă care trebuie adresată este înlocuirea acoperişului datorită faptului că atât structura de lemn pe care se sprijină învelitoarea acoperişului cât şi partea inferioară a învelitorii au putrezit din cauza infiltraţiilor cu apă şi a umidităţii. Ţinând cont de complexitatea lucrărilor care trebuie efectuate la nivelul acoperişului şi de faptul că podul are o înălţime cuprinsă între 2.15 – 3.15 metri, conducerea regiei a apreciat că mansardarea imobilului este o investiţie oportună, sporindu-se astfel cu peste 150 mp suprafaţa utilă şi implicit valoarea imobilului.
Caietul de sarcini conţine specificatii tehnice care definesc, dupa caz, caracteristici referitoare la nivelul calitativ, tehnic si de performanţă asigurată în exploatare, dimensiuni, precum şi sisteme de asigurare a calitătii, marcare, conditii pentru certificarea conformitatii cu standarde relevante sau alte asemenea.
Obiectivul urmărit prin executarea contractului de lucrări:
- înlocuirea integrală a acoperişului exsitent cu unul nou, din motive de înălţime liberă utilă, hidro şi termoizolare;
- refuncţionalizarea podului din spaţiu de depozitare şi arhivă (actualmente) în spaţii de birouri, săli de şedinţă, arhivă, spaţii tehnice, chicinetă, grup sanitar. Menţionăm că actualul pod are caracteristicile unui etaj/mansardă, care beneficiază de ferestre existente pe faţadele imobilului şi o înălţime liberă de minim 2.15m şi maxim 3.15m.
- crearea unei scări noi din etajul 1 către pod (mansardă). Scara actuală nu este ergonomică şi se accesează dinspre exterior prin intermediul unui podest şi a unei scări de pe faţadă;
- creare gol nou în faţada existentă pentru grupul sanitar propus;