Podurile propuse spre construire prin prezenta documentatie se desfasoara pe teritoriul administrativ al comunei Mateesti, judetul Valcea si au urmatoarele caracteristici:
I. Podul ,,LA HONCIOIU"
Pentru asigurarea circulatiei rutiere si pietonale peste paraul Taraia, se va construi un pod cu o singura deschidere, utilizand o suprastructura din grinzi prefabricate din beton armat cu armatura pretensionata, cu urmatoarele car...
Podurile propuse spre construire prin prezenta documentatie se desfasoara pe teritoriul administrativ al comunei Mateesti, judetul Valcea si au urmatoarele caracteristici:
I. Podul ,,LA HONCIOIU"
Pentru asigurarea circulatiei rutiere si pietonale peste paraul Taraia, se va construi un pod cu o singura deschidere, utilizand o suprastructura din grinzi prefabricate din beton armat cu armatura pretensionata, cu urmatoarele caracteristici:
- Lungimea totala a podului este de 21.10 m, cu o singura deschidere de 16.00m;
- Latimea totala: B=6.00 m, din care partea carosabila: C=5.00m
- Schema statica a podului este grinda simplu rezemata;
- Infrastructura podului este realizata din 2 culei de greutate fundate direct din beton armat tumate monolit;
- Suprastructura este alcatuita din 5 grinzi prefabricate Tn sectiune transversala, cu lungimea L=16.00 m si h= 0.80 m, asezate joantiv si o placa de suprabetonare din beton armat care va asigura conlucrarea grinzilor;
- Sistemul rutier pe pod:
• Beton asfaltic cilindrat BAP16 rul 50/70 (conf. SR EN 13108-1) - 4+4cm;
• Protectie hidroizolatie din beton asfaltic cilindrat BA8 rul 50/70 (conf. SR EN 13108-1) -3cm;
• Hidroizolatie 1cm tip membrana din bitum aditivat armata cu poliester;
II. Podul ,,TITI NEGREA"
Conform proiectului, în acelaşi amplasament va fi construit un nou pod cu următoarele caracteristici:
- Lungimea totală a podului este de 21.1 Om, cu o singură deschidere de 16.00m;
- Lăţimea totală: B=6.00m, din care partea carosabilă: C=5.00m;
- Schema statică a podului este grindă simplu rezemată;
- Infrastructura podului este realizată din 2 culei de greutate fundate direct din beton armat turnate monolit;
- Suprastructura este alcătuită din 5 grinzi prefabricate în secţiune transversală, cu lungimea L=16.00 m si h= 0.80 m, aşezate joantiv şi o placa de suprabetonare din beton armat care va asigura conlucrarea grinzilor;
- Sistemul rutier pe pod:
• Beton asfaltic cilindrat BAP16 rul 50/70 (conf. SR EN 13108-1) - 4+4cm;
• Protecţie hidroizolaţie din beton asfaltic cilindrat BA8 rul 50/70 (conf. SR EN 13108-1) - 3cm;
• Hidroizolaţie 1cm tip membrană din bitum aditivat armată cu poliester;
In conformitate cu prevederile art. 7, alin. (2) din Legea 98/2016, achiziţia va fi realizată printr-o procedură simplificată într-o singură etapă, iniţiaţă printr-un Anunţ de participare postat în SEAP.
Estimarea valorii contractului de lucrari s-a facut in conformitate cu Devizul general al investitiei, intocmit de S.C. DRUM BAMAL S.R.L. si cuprinde urmatoarele valori:
Cap. 4.1 Constructii si instalatii - 2.025.600,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 24.307,20 lei fara TVA;
Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului - 6.076,80 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului nu include suma aferenta cheltuielilor cu diverse si neprevazute, dar acestea au fost luate in considerare la stabilirea procedurii de atribuire conform cu prevederile prevederile art. 17 din HG 395/2016.