Achiziţia lucrărilor de construcţii şi a dotărilor care fac obiectul investiţiei proiectului “Modernizarea transportului public de călători al Municipiului Târgu Mureş", Cod SMIS 129526, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de ...
Achiziţia lucrărilor de construcţii şi a dotărilor care fac obiectul investiţiei proiectului “Modernizarea transportului public de călători al Municipiului Târgu Mureş", Cod SMIS 129526, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană.Valoarea estimată a lucrării este de 41.579.431,22 lei la care se adaugă TVA.Valoarea a fost stabilită de proiectant în devizul general al obiectivului de investiţii "Modernizarea transportului public de călători al Municipiului Târgu Mureş" fiind compusă din: Conform devizul general al obiectivului de investiţii sumele defalcate pe capitole:1.3Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 171.247,80 lei fără TVA2.1Asigurări utilităţi: 795.184,00 lei fără TVA4.1Construcţii şi instalaţii: 14.147.728,30 lei fără TVA4.2Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale:439.560,83 lei fără TVA4.3Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 20.548.886,00 lei fără TVA4.5Dotări: 976.414,00 lei fără TVA4.6Active necorporale: 3.676.164,00 lei fără TVA5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 824.246,29 lei fără TVAValoarea estimată nu include valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute în suma de 818.898,36 lei fără TVA. Suma reprezentând cheltuieli diverse şi neprevăzute în valoare de 818.898,36 lei fără TVA va putea fi utilizată în ipoteza în care apar pe parcursul execuţiei contractului cheltuieli cu lucrări care nu prezintă modificări substanţiale ale contractului de achizţiei publică şi cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. •Durata contractului este de 12 de luni. Contractul de achiziţie păstrându-şi valabilitatea până la data finalizării implementării proiectului, respectiv până la data de 31.12.2023. În cazul prelungirii execuţiei lucrărilor sau în cazul prelungirii perioadei de implementare a contractului de finanţare aferent acestui proiect, durata contractului de prestări servicii se va prelungi corespunzător, fără alte costuri suplimentare.•Termenul de execuţie a lucrări de construire: Termenul de execuţie a lucrărilor, inclusiv organizare de şantier: maxim 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de 30.11.2023.•Perioada de garanţie acordată lucrărilor: minim 36 luni (Conform Caiet de Sarcini) •Modalităţi de plată: Plata pentru execuţia lucrărilor de construire se efectuează după acceptarea şi semnarea de către beneficiar al situaţiilor de lucrări, după finalizarea tuturor activităţilor şi cerinţelor aferente rezultatului intermediar, stadiu definit ca jalon sau punct de reper intermediar.•Procentul pentru garanţia de bună execuţie: conform Caiet de Sarcini, 10% din preţul contractului, constituită în condiţiile legii.