Feedback
I.D.: 97377244

Lucrări de întreținerea și functionarea/exploatarea infrastructurii publice (preț inclus materiale, manopera și utilaje)- 2 loturi

Data publicarii
17.05.24 Exista 231.620 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45234100
Termenul limita pentru depunere:
06.06.24 15:00
Pretul estimativ:
11.753.753,95 RON
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud, Cluj, Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru Lot 4 – pentru punerea în siguranță a circulației trenurilor se impune înlocuirea aparatelor de cale existente cu aparate de cale având același caracteristici montate pe traverse de beton , înlocuirea șinelor, înlocuirea traverselor și a materialului de prindere pe panourile aiacente și refacerea prismei de piatră spartă și a stratului de repartiție, sudură aluminotermică a joantelor interioare și 8...
Pentru Lot 4 – pentru punerea în siguranță a circulației trenurilor se impune înlocuirea aparatelor de cale existente cu aparate de cale având același caracteristici montate pe traverse de beton , înlocuirea șinelor, înlocuirea traverselor și a materialului de prindere pe panourile aiacente și refacerea prismei de piatră spartă și a stratului de repartiție, sudură aluminotermică a joantelor interioare și 8 suduri pe panourile adiacente.Efectuarea lucrărilor este necesară pentru reducerea elementelor componente ale căii ferate la parametrii inițiali, în scopul asigurării circulației trenurilor în depline condiții de siguranță , cu vitezele de circulație și tonajele stabilite.Pentru Lot 6 – pentru punerea în siguranță a liniei CF 421 între stațiile Bistrița Nord -Susenii Bârgăului, se impune înlocuirea traverselor din lemn și beton cu traverse T17W14-49, înlocuire șină tip 45 cu șină tip 49, înlocuire JIL-uri, montare ungători tip 49.Lucrările sunt necesare pentru eliminarea defectelor de uzură a șinei tip 45, traverselor din lemn și beton necorespunzătoare în vederea prevenirii introducerii restricțiilor de viteză. CLAUZA SUSPENSIVĂ (pentru Loturile 4 și 6 ) :Procedura de atribuire se desfășoară sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contractului de lucrări se va face numai după alocarea creditelor bugetare. Se estimează că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la aprobarea raportului procedurii. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate pe o perioada de 12 luni de la data aprobării raportului procedurii, si în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, entitatea contractantă își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea 99/2016 actualizata: ”dacă încalcari ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibila încheierea contractului”.Ofertanții participanți la prezenta procedura înțeleg că entitatea contractanta nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu, indiferent de natura acestuia, în cazul anulării procedurii de atribuire/nesemnarea contractului de lucrări în termenul propus, și indiferent daca entitatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumandu-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni astfel încât, în cazul în care condiția semnării contractului de lucrari nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată.Având în vedere acest aspect, ofertanții vor avea in vedere prelungirea valabilității ofertei şi a garanţiei de participare, la solicitarea entitatii contractante, până la încheierea contractului de lucrări.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire până (inclusiv) în a 22-a zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Conform art. 172 alin. (2) si art. 173 alin. (1) din Legea nr. 99/2016, entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet și fără ambiguitati tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare în a 12-a zi înainte de data-limită de depunere a ofertelor. Cu respectarea prevederilor art. 29 alin. (3) din H.G. nr. 394/2016, entitatea contractantă va răspunde doar la solicitarile de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit anterior. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, iar răspunsul consolidat la solicitările de clarificări, oferit de entitatea contractantă, se va face doar prin intermediul SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu