Prin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor d...
Prin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Iaşi, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 184 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 25 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 51 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 7 km lucrare. Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente: maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 20.202.840 - 147.192.120 lei fără TVAPrin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Constanţa, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 149 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 42 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 45 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 10 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente: maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent 28.861.200 - 129.875.400 lei fără TVAPrin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Braşov, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 172 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 46 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 50 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 17 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente:maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent 49.064.040 - 144.306.000 lei fără TVAPrin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Timişoara, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 170 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 50 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 44 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 11 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente: maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 31.747.320 - 126.989.280 lei fără TVAPrin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Cluj, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 185 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 53 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 50 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 17 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente: maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 49.064.040 - 144.306.000 lei fără TVAII.2.4) Descrierea achiziţiei publice: Prin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Galaţi, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 216 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 64 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 61 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 12 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente: maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 34.633.440 - 176.053.320 lei fără TVAPrin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Bucureşti, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 165 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 31 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 52 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 7 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente:maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 20.202.840 - 150.078.240 lei fără TVAPrin execuţia acestor lucrări se realizează înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii şi realizarea căii fără joante, având ca rezultat, aducerea liniei în parametrii pentru viteza de circulaţie de 120 km/h a trenurilor de călători şi a trenurilor de marfă, şi implicit, creşterea vitezei stabilite şi ridicarea restricţiilor de viteză şi cuprind :-demontarea căii existente, aranjarea materialelor demontate în afara gabaritulului pe bancheta căii; transportul materialelor scoase din cale în depozite stabilite de beneficiar;-înlocuirea elementelor componente ale suprastructurii caii cu materialele noi achiziţionate de executant (traverse din beton tip 60 echipate cu prindere elastică, aparate de cale tip 60 montate pe traverse din beton, piatră spartă, jil-uri şi cupoane de tranziţie, dale din beton sau elastice pentru treceri la nivel (unde este cazul), completarea prismului de piatră spartă la dimensiunile instrucţionale pentru linii cu cale sudată;-profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, urmate de stabilizarea dinamică a căii vor fi efectuate de beneficiar;-realizarea căii fără joante şi înglobarea aparatelor de cale în CFJ, se efectuează de executant;-montarea elementelor componente ale trecerilor la nivel cu calea ferată şi realizarea racordărilor cu partea carosabilă, efectuate de executant;-curăţarea şi asigurarea sistemelor de scurgere a apelor pluviale în lungul căii, zonelor aparatelor de cale sau trecerilor la nivel existente, efectuate de executant;-întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor de către executant până la predarea acestora către beneficiar;-activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea in stare de curatenie a perimetrului unde se execută lucrarea, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii, se efectuează de executant.Execuţia lucrărilor se va desfăşura pe raza de activitate a Sucursalei Regională CF Craiova, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini nr. 2/1/830/2021.Cantităţi:Cantitatea maxima a acordului cadru este de 220 km lucrare,Cantitatea minima a acordului cadru este de 36 km lucrareCantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 64 km lucrare,Cantitatea minima a unui contract subsecvent este de 8 km lucrare Acordul-cadru va fi încheiat la nivel Central CFR, iar contractele subsecvente se vor încheia la nivel de regională, în limita fondurilor alocate.Frecvenţa contractelor subsecvente: maxim 2 contract subsecvent/an.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent 23.088.960 - 184.711.680 lei fără TVA