Pentru înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton pe linia II 210, între staţiile CFR Apoldu de Sus – Miercurea Sibiului, între km 49+590 - 50+030 sunt necesare urmatoarele lucrări: aprovizionarea traverselor de beton şi înlocuirea traverselor normale de lemn existente cu traverse de beton precomprimat echipate cu sistem de prindere elastică directă noi (traverse de beton precomprimat cu supralărgire variabilă pe...
Pentru înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton pe linia II 210, între staţiile CFR Apoldu de Sus – Miercurea Sibiului, între km 49+590 - 50+030 sunt necesare urmatoarele lucrări: aprovizionarea traverselor de beton şi înlocuirea traverselor normale de lemn existente cu traverse de beton precomprimat echipate cu sistem de prindere elastică directă noi (traverse de beton precomprimat cu supralărgire variabilă pe curbele de racordare şi cu supralărgire constantă pe curbele circulare); Conform - Caiet de sarcini, Grafic de executie, Formularele F2, F3, C6,C7,C8 ,C9Pentru înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton pe linia 316, între staţiile CFR Stânceni-Lunca Bradului, între km 196+950 - 205+150 sunt necesare urmatoarele lucrări: aprovizionarea traverselor de beton echipate şi înlocuirea traverselor normale de lemn existente cu traverse de beton precomprimat echipate cu sistem de prindere elastică directă noi (traverse de beton precomprimat cu supralărgire variabilă pe curbele de racordare şi cu supralărgire constantă pe curbele circulare); Conform - Caiet de sarcini, Grafic de executie, Formularele F2, F3, C6,C7,C8 ,C9Pentru înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton pe linia I 300 , între staţiile CFR Predeal – Timisu de Sus, între km 145+800 153+200 sunt necesare urmatoarele lucrări: aprovizionarea traverselor de beton şi înlocuirea traverselor normale de lemn existente cu traverse de beton precomprimat echipate cu sistem de prindere elastică directă noi (traverse de beton precomprimat cu supralărgire variabilă pe curbele de racordare şi cu supralărgire constantă pe curbele circulare). Conform - Caiet de sarcini, Grafic de executie, Formularele F2, F3, C6,C7,C8 ,C9Pentru înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton pe linia 316- linia 2 staţia Tuşnad Băi km 66+544 – 67+315, a traverselor speciale de poduri, a traverselor de lemn de pe terasamentele de la capetele podului şi a şinei sunt necesare urmatoarele lucrări: aprovizionarea traverselor de beton echipate, a traverselor din lemn speciale de poduri, a traverselor normale din lemn şi înlocuirea traverselor normale de lemn existente cu traverse de beton precomprimat echipate cu sistem de prindere elastică directă noi (traverse de beton precomprimat cu supralărgire variabilă pe curbele de racordare şi cu supralărgire constantă pe curbele circulare), a traverselor din lemn speciale de poduri şi a traverselor din lemn normale de pe terasamentele de la capetele podului existente cu altele noi şi a şinei existente în cale cu alta pusă la dispoziţie de achizitor. Materialul metalic mărunt, plăcuţele de cauciuc şi polietilenă necesare prinderii traverselor din lemn normale si speciale de poduri de şină sunt asigurate de achizitor. De asemenea şina si JIL-urile ce se înlocuiesc pe linia 2 Tuşnad Băi sunt asigurate de achizitor; Conform - Caiet de sarcini, Grafic de executie, Formularele F2, F3, C6,C7,C8 ,C9Pentru înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton pe linia II 300 , între staţiile CFR Predeal – Timisu de Sus, între km 144+800 - 153+300 sunt necesare urmatoarele lucrări: aprovizionarea traverselor de beton şi înlocuirea traverselor normale de lemn existente cu traverse de beton precomprimat echipate cu sistem de prindere elastică directă noi (traverse de beton precomprimat cu supralărgire variabilă pe curbele de racordare şi cu supralărgire constantă pe curbele circulare); Conform - Caiet de sarcini, Grafic de executie, Formularele F2, F3, C6,C7,C8 ,C9