Lucrări aferente proiectului: EFICIENTIZARE ENERGETICA GRADINITĂ COMUNA VĂRĂŞTI, JUDETUL GIURGIU
Astfel, ţinând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel:
valoare estimata de 1.384.090,80 lei fără TVA, după cum urmează:
- valoare estimată C+M (1.2+1.3+1.4+2+4.1+4.2+5.1.1): 1.294.928,06lei fără TVA;
• Constructii de instalatii: 1.254.220,36 lei fara TVA (809.697,51 lei fara TVA –val. eligibila...
Lucrări aferente proiectului: EFICIENTIZARE ENERGETICA GRADINITĂ COMUNA VĂRĂŞTI, JUDETUL GIURGIU
Astfel, ţinând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel:
valoare estimata de 1.384.090,80 lei fără TVA, după cum urmează:
- valoare estimată C+M (1.2+1.3+1.4+2+4.1+4.2+5.1.1): 1.294.928,06lei fără TVA;
• Constructii de instalatii: 1.254.220,36 lei fara TVA (809.697,51 lei fara TVA –val. eligibila si 444.522,85 lei fara TVA –val neeligibila);
• Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 15.601,75 lei fara TVA (12.179,05 lei fara TVA –val. eligibila si 3.422,70 lei fara TVA –val neeligibila);
• Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 25.105,95 lei fara TVA ( 22.404,98 lei fara TVA –val. eligibila si 2.700,97 lei fara TVA –val neeligibila).
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 89.162,74 lei fara TVA ( 74.322,74 lei fara TVA – val. Eligibila si 14.840,00 lei fara TVA – val. neeligibila).
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, respectiv 143.685,87 lei fără TVA (95.209,83 lei fara TVA–Val. eligibila si 48.476,04 lei fara TVA–val neeligibila), precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 13 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.