Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune execuţia de lucrări de reabilitare a infrastructurii rutiere constând în asfaltarea străzilor Plopilor, Frasinului, Mesteacănului, Moşilor, Pinului, Rampa Gării, Stejarului şi Ulmului, străzi incluse în Zona Urbana Marginalizata 1 (ZUM 1) si Zona Urbana Marginalizata 2 (ZUM 2) din Municipiul Turnu Măgurele.
Valoarea estimată totală este de 4.002.920,73 lei fără ...
Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune execuţia de lucrări de reabilitare a infrastructurii rutiere constând în asfaltarea străzilor Plopilor, Frasinului, Mesteacănului, Moşilor, Pinului, Rampa Gării, Stejarului şi Ulmului, străzi incluse în Zona Urbana Marginalizata 1 (ZUM 1) si Zona Urbana Marginalizata 2 (ZUM 2) din Municipiul Turnu Măgurele.
Valoarea estimată totală este de 4.002.920,73 lei fără TVA, defalcată pe linii bugetare, după cum urmeaza:
- Linia 4.1.1 "Reabilitare străzi din zonele urbane marginalizate ale Municipiului Turnu Măgurele"-3.989.745,96 lei, fără TVA;
- Linia 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier -11.857,29 lei, fără TVA;
- Linia 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului-1.317,48 lei, fără TVA.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu cele ale art. 164 din HG nr. 395/2016 şi respectiv cele ale Instrucţiunii ANAP nr. 1/2021 privind modificarea contractelor de achiziţiei publică.
Modificarile intervenite, dupa caz, pe parcursul executiei contractului de achizitie publica, vor fi incadrate in functie de situatia concreta in prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, iar in cazul in care acestea presupun suplimentari ale sumelor initiale, vor fi avute in vedere disponibilitatile existente pe linia 5.3 din deviz si, dupa caz, alte economii inregistrate in proiect.
Astfel, utilizarea procentului de Diverse si neprevăzute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute (10%) din cadrul Devizului General, va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea prevederilor legislaţiei în materia achiziţiilor publice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.