Pentru realizarea obiectivelor stabilite în cadrul proiectului a fost încheiat Acordul contractual nr.4014/ 19/ 21.03.2019 privind proiectarea şi execuţia lucrărilor referitoare la obiectivul de investiţii.
Având în vedere nerespecarea obigaţiilor asumate de către antreprenorul cu care s-a încheiat Acordul contractual, acesta a fost reziliat de către Beneficiar, potrivit Notificării de reziliere nr.5324/21.03.2022.
Acordul...
Pentru realizarea obiectivelor stabilite în cadrul proiectului a fost încheiat Acordul contractual nr.4014/ 19/ 21.03.2019 privind proiectarea şi execuţia lucrărilor referitoare la obiectivul de investiţii.
Având în vedere nerespecarea obigaţiilor asumate de către antreprenorul cu care s-a încheiat Acordul contractual, acesta a fost reziliat de către Beneficiar, potrivit Notificării de reziliere nr.5324/21.03.2022.
Acordul contractual – Contract de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: "Restaurarea, dotarea şi punerea în valoare a Muzeului Memorial Nicolae Bălcescu" nr.4014/19/21.03.2019 a încetat de plin drept, fără somaţie, punere în întârziere, hotărâre judecătorească sau orice alte formalităţi, în a 16-a zi de la primirea notificării de reziliere, începând cu data de 11.04.2022.
Având în vedere necesitatea îndepliniri obiectivelor asumate de Judeţul Vâlcea în cadrul contractului de finanţare nr.1855/18.04.2018 privind implementarea Proiectul "Restaurarea, dotarea şi punerea în valoare a Muzeului Memorial Nicolae Bălcescu", este necesară şi oportună iniţierea achiziţiei publice de execuţie de lucrări – rest de executat şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii aferente proiectului.
Acordul contractual ce urmează a fi atribuit va intra în vigoare de la data semnării lui de către părţi si se va derula până la data aprobării recepţiei la finale a lucrărilor, iar durata de execuţie a lucrărilor va fi de 10 luni de la data de începere, notificată de Supervizor.
Nota:
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) şi (2) şi art.161 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă stabileşte următoarele:
1. Operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie publică pot solicita clarificari cu privire la documentaţia de atribuire cu 12 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 7 a zi inainte de depunerea ofertelor in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1) din fişa de date, respectiv 12 zile.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data menţionată de catre autoritatea contractanta prin Fisa de date, se va considera ca fiind tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, se vor publica în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.