Feedback
I.D.: 102234847

Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 ani

Data publicarii
03.09.24
Coduri CPV
45233139
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 aniValoarea maxima a acordului cadru este de 73.172.960,00 lei fara TVA.Valoarea minima a acordului cadru este de 7.317.296,00 lei fara TVA,Valoarea celui mai mare contract subsecvent este ...
Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 aniValoarea maxima a acordului cadru este de 73.172.960,00 lei fara TVA.Valoarea minima a acordului cadru este de 7.317.296,00 lei fara TVA,Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de: 4.573.310,00 lei fără TVA.Cantitatile min. si max. ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:a) Partile Acordului-Cadru b) Pretul contractului subsecventc)Modalitati de plata si recuperare a creantelor d) Inspecţii/verificari e) Recepţia lucrarilor f) Subcontractanti g) Cantitatile de lucrari h) Perioada de executie i) Alte cazuri: - prelungirea duratei contractului subsecvent din motive care exclud culpa executantului,modificari ale unor caracteristici tehnice, modificari ale cotelor, pozitiilor si/sau dimensiunilor unei parti din Lucrare, modificari legislative, sau de norme tehnice/normative/standarde/STAS-uri, modificari generat de omiterea unor lucrari care nu au fost incluse in contractual initial, dar care au devenit strict necesare in vederea indeplinirii acestuia, modificari generate de renuntare la unele articole de lucrari, modificari ale cantitatilor de lucrari pentru un articol din Contract (desi, asemenea schimbari nu vor constitui in mod necesar o Modificare), ca urmare a remasuratorilor, modificari generate de necesitatea suplimentarii lucrarilor ce fac obiectul Acordului–Cadru/contractului subsecvent si care sunt necesare atingerii rezultatelor si indicatorilor de performanta sau calitate ai Acordului-Cadru/contractului subsecvent initial, modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor de mai sus, inclusive ajustarea de pret, cu respectarea prevederilor Leg. 98/2016.conform prevederii din acordul-cadru si contractul subsecvent -model.Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. Se va incheia un acord-cadru cu mai mulți operatori, cu reluarea competiției. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata in urma reofertarii. Atribuirea contractelor subsecvente se va face in funcţie de necesităţile DRDP CLUJ. Numărul si durata contractelor se va stabili in funcţie de fondurile bugetare ce pot fi alocate cu aceasta destinaţie.Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A.In conform.cu prev. art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice op. ec. interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu