<<“REABILITARE GRADINITA NR.1, NICULESTI" – FAZA DE EXECUTIE LUCRARI>> CONFORM PREVEDERILOR CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT.
Valoarea estimata a contractului, conform Devizului General al obiectivului, este de 1.557.058,70 lei exclusiv TVA. Valoarea estimata s-a calculat in lei fara TVA dupa cum urmeaza:
2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 20.000 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii...
<<“REABILITARE GRADINITA NR.1, NICULESTI" – FAZA DE EXECUTIE LUCRARI>> CONFORM PREVEDERILOR CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT.
Valoarea estimata a contractului, conform Devizului General al obiectivului, este de 1.557.058,70 lei exclusiv TVA. Valoarea estimata s-a calculat in lei fara TVA dupa cum urmeaza:
2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 20.000 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii 1.234.710,48 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje tehnologice 17.252,95 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj 226.183,00 lei fara TVA
4.4 Utilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achizitii specific 0
4.5 Dotari 7.238,00 lei fara TVA
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 51.674,27 lei fara TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier 0.
Conform prevederilor HG nr. 907/2016 “Valoarea lucrărilor de construcţii-montaj (C+M), inclusă în valoarea totală a devizului general, exprimată în lei, cuprinde cheltuielile prevăzute la cap./subcap. 1.2, 1.3, 1.4, 2, 4.1, 4.2, 5.1.1 din devizul general." si este in suma de 1.323.637,7 lei fara TVA.
In conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 “Cheltuielile diverse şi neprevăzute se estimează procentual, din valoarea cheltuielilor prevăzute la cap./subcap. 1.2, 1.3, 1.4, 2, 3.5, 3.8, 4 ale devizului general".
Conform devizului general, valoarea contractului de lucrari se poate suplimenta cu valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute pana la concurenta sumei de 222.194,74 lei exclusiv TVA [14,76% din 1.505.384,43 lei fara TVA, respectiv din cap./subcap. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2 si 4 ale devizului General].
In consecinta, va fi aplicabila, daca va fi cazul, urmatoarea prevedere: "in cazul in care, pe parcursul executarii contractului de achizitie publica, se suplimenteaza valoarea acestuia, contractantul are obligatia de a completa garantia de buna executie in corelatie cu noua valoare a contractului de achizitie publica".
Mentiune:
1. Valoarea estimata de 1.557.058,70 lei exclusiv TVA nu include si cheltuieli diverse si neprevazute.
2. Autoritatea contractanta a decis sa stabileasca un singur termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare, respectiv pentru clarificarile solicitate cu pana la 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, se va transmite un singur raspuns consolidat, cumulat pentru toate intrebarile operatorilor economici in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
3. Durata contractului este de 44 luni dupa cum urmeaza:
• 6 luni termenul de executie a lucrarilor (inclusiv organizarea de santier),
• 1 luna durata de realizare a receptiei la terminarea lucrarilor,
• 36 luni durata de garantie de buna executie acordata lucrarilor (in ultima luna a duratei de garantie de buna executie acordata lucrarilor se va convoca comisia pentru receptie finala. Receptia finala se va face la expirarea perioadei de garantie a lucrãrilor executate.)
• 1 luna pentru eliberarea restului de 30% din valoarea garantiei de buna executie a lucrarilor (la expirarea perioadei de garantie a lucrãrilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala) si pentru indeplinirea integrala si corespunzatoare a obligatiilor de catre ambele parti.
Durata contractului (44 luni) este distincta de termenul de executie (6 luni). Durata contractului de 44 luni incepe sa curga de la data emiterii Ordinului de începere a lucrarilor.
4. Ofertantii au obligatia sa solicite clarificari autoritatii contractante in situatia in care documentatia tehnica [partea scrisa (memorii, caiete de sarcini) si partea desenata] nu coincide cu documentatia economica [partea scrisa - Formularele F1, F2, F3, F4, F5, C6-C9]. In acest sens a se vedea punctele VI.3 Informatii suplimentare, subpunctul 4 si II.2.4 Descrierea achizitiei publice * subpunctul 4 cu care se completeaza in mod corespunzator.