Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pe o perioadă de 4 ani pentru a achiziţiona :"Achiziţie stâlpi din fontă delimitare acces pietonal şi auto - Lot 1 şi "Achiziţie garduri canalizare flux pietonal – Lot 2", achiziţie ce joacă un rol semnificativ pentru protecţia suplimentară a siguranţei pietonale dar şi reducerea numărului mare de accidente în general conform cerin...
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pe o perioadă de 4 ani pentru a achiziţiona :"Achiziţie stâlpi din fontă delimitare acces pietonal şi auto - Lot 1 şi "Achiziţie garduri canalizare flux pietonal – Lot 2", achiziţie ce joacă un rol semnificativ pentru protecţia suplimentară a siguranţei pietonale dar şi reducerea numărului mare de accidente în general conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 60177/04.04.2022 şi în special în zona unităţilor de învăţământ şi se va evita astfel ieşirea, direct în partea carosabilă a elevilor, conform cerinţelor caietului de caietului de sarcini nr. 60344 din 04.04.2022
.Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru precum şi pentru fiecare contract subsecvent, pe fiecare lot în parte, sunt prezentate în caietul de sarcini nr. 60177 din 04.04.2022 şi în caietul de sarcini 60344 din 04.04.2022. Aceste cantitaţi reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii autorităţii contractante.
Modificarea Acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea Acordului-cadru/ contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ răspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractantă va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare