Feedback
I.D.: 72043365

Lotul 1 - Achiziţie stâlpi din fontă delimitare acces pietonal şi auto şi pentru Lotul 2 - Achiziţie garduri canalizare flux pietonal

Data publicarii
10.08.22 Exista 164.407 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34992200-9
Termenul limita pentru depunere:
12.09.22
Pretul estimativ:
1.694.400,00 RON - 1.811.424,00 RON
Documente participare:
  1. Formular Acord- cadru-signed.pdf
  2. Formular Contract subsecvent-signed.pdf
  3. Caiet de sarcini 60344-signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pe o perioadă de 4 ani pentru a achiziţiona :"Achiziţie stâlpi din fontă delimitare acces pietonal şi auto - Lot 1 şi "Achiziţie garduri canalizare flux pietonal – Lot 2", achiziţie ce joacă un rol semnificativ pentru protecţia suplimentară a siguranţei pietonale dar şi reducerea numărului mare de accidente în general conform cerin...
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru pe o perioadă de 4 ani pentru a achiziţiona :"Achiziţie stâlpi din fontă delimitare acces pietonal şi auto - Lot 1 şi "Achiziţie garduri canalizare flux pietonal – Lot 2", achiziţie ce joacă un rol semnificativ pentru protecţia suplimentară a siguranţei pietonale dar şi reducerea numărului mare de accidente în general conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 60177/04.04.2022 şi în special în zona unităţilor de învăţământ şi se va evita astfel ieşirea, direct în partea carosabilă a elevilor, conform cerinţelor caietului de caietului de sarcini nr. 60344 din 04.04.2022 .Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru precum şi pentru fiecare contract subsecvent, pe fiecare lot în parte, sunt prezentate în caietul de sarcini nr. 60177 din 04.04.2022 şi în caietul de sarcini 60344 din 04.04.2022. Aceste cantitaţi reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii autorităţii contractante. Modificarea Acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea Acordului-cadru/ contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. Termene pentru depunerea/ răspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractantă va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă 08.06.22
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness 11.04.22
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi 15.06.22
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi