Se va încheia un contract de execuţie lucrări.
Lucrările necesare a se executa sunt descrise în cadrul cadrul documentaţiei, respectiv în cadrul Avizului CTE şi proiectului PTE:
- demontarea separatoarelor defecte existente si a dispozitivelor de acţionare ale acestora;
- montarea de separatoare noi 24kV tensiune nominala, 400A curent nominal, 31,5A capacitatea de rupere, cu CLP in locul celor existente;
- CLP-urile vor fi ...
Se va încheia un contract de execuţie lucrări.
Lucrările necesare a se executa sunt descrise în cadrul cadrul documentaţiei, respectiv în cadrul Avizului CTE şi proiectului PTE:
- demontarea separatoarelor defecte existente si a dispozitivelor de acţionare ale acestora;
- montarea de separatoare noi 24kV tensiune nominala, 400A curent nominal, 31,5A capacitatea de rupere, cu CLP in locul celor existente;
- CLP-urile vor fi montate întotdeauna in aval fata de separator in schema normala de funcţionare iar in situaţia in care avem trecere din LEA in LES CLP-ul se va monta întotdeauna spre cablu
- a trecerile din LEA in LES unde exista descărcători pe stâlpul cu separatorul pe care îl înlocuim, se vor înlocui si descărcătorii
- demontarea izolaţiei ceramice existente de pe stâlpul cu separator si montarea izolaţiei duble de întindere din material compozit;
- îmbunătăţire priza de pământ de maxim 4 ohmi pentru fiecare separator înlocuit;
- curăţarea si vopsirea consolelor metalice existente pe stâlpii unde se înlocuiesc separatoarele sau înlocuirea lor cu unele noi după caz;
- se vor inscripţiona stâlpii cu separatoare corespunzător;
- se vor îndrepta stâlpii cu separatoare daca este cazul;
Se vor înlocui in total 9 separatoare de secţionare, 10 separatoare de derivaţie sau racord si 49 separatoare de post.
Cantităţile de lucrări cuprinse pentru fiecare locaţie in parte sunt cuprinse in Anexa 1 – Lista echipamente din PTE.
Pentru calculul valorii estimate Lot 2: 2.048.566,51 lei fara TVA, au fost luate în calcul următoarele capitole şi subcapitole din devizul general aprobat:
3.1.1. Studii de teren: 8.000,00;
4.1 Constructii si instalatii: 1.370.738,27;
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 639.870,00;
5.1 Organizare de santier: 29.958,24.
Durata contractului va fi de 9 luni.
Garantia lucrării: 60 luni începând cu data PV de recepţie la PIF aprobat de Entitatea contractantă.
Plata se va face prin ordin de plată, în termen de 120 de zile de la data înregistrării facturii la Entitatea contractantă.Se va încheia un contract de execuţie lucrări.
Lucrările necesare a se executa sunt descrise în cadrul cadrul documentaţiei, respectiv în cadrul Avizului CTE şi proiectului PTE:
- demontarea separatoarelor defecte existente si a dispozitivelor de acţionare ale acestora;
- montarea de separatoare noi 24kV tensiune nominala, 400A curent nominal, 31,5A capacitatea de rupere, cu CLP in locul celor existente;
- CLP-urile vor fi montate întotdeauna in aval fata de separator in schema normala de funcţionare iar in situaţia in care avem trecere din LEA in LES CLP-ul se va monta întotdeauna spre cablu
- a trecerile din LEA in LES unde exista descărcători pe stâlpul cu separatorul pe care îl înlocuim, se vor înlocui si descărcătorii
- demontarea izolaţiei ceramice existente de pe stâlpul cu separator si montarea izolaţiei duble de întindere din material compozit;
- îmbunătăţire priza de pământ de maxim 4 ohmi pentru fiecare separator înlocuit;
- curăţarea si vopsirea consolelor metalice existente pe stâlpii unde se înlocuiesc separatoarele sau înlocuirea lor cu unele noi după caz;
- se vor inscripţiona stâlpii cu separatoare corespunzător;
- se vor îndrepta stâlpii cu separatoare daca este cazul;
Se vor înlocui in total 10 separatoare de secţionare, 8 separatoare de derivaţie sau racord si 32 separatoare de post.
Cantităţile de lucrări cuprinse pentru fiecare locaţie in parte sunt cuprinse in Anexa 1 – Lista echipamente din PTE.
Pentru calculul valorii estimate Lot 1: 1.458.220,43 lei fara TVA, au fost luate în calcul următoarele capitole şi subcapitole din devizul general aprobat:
3.1.1. Studii de teren: 6.000,00;
4.1 Constructii si instalatii: 975.656,31;
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 468.825,00;
5.1 Organizare de santier: 7.739,12.
Durata contractului va fi de 9 luni.
Garantia lucrării: 60 luni începând cu data PV de recepţie la PIF aprobat de Entitatea contractantă.
Plata se va face prin ordin de plată, în termen de 120 de zile de la data înregistrării facturii la Entitatea contractantă.