Se va incheia un contract/contracte de executie lucrări, aferente celor 3 loturi, respectiv “Lot.1 Întărire reţea în amonte de punctul de racordare-realizare circuit 0.4 kV din PTA 2 Vadu Izei, jud. MM / Lot.2 Întărire reţea în amonte de punctul de racordare-realizare circuit 0.4 kV din PTA 7 Ieud, jud. MM / Lot.3 Întărire reţea în amonte de punctul de racordare-realizare circuit 0.4 kV din PTA 11 Saliştea de Sus, jud. MM"....
Se va incheia un contract/contracte de executie lucrări, aferente celor 3 loturi, respectiv “Lot.1 Întărire reţea în amonte de punctul de racordare-realizare circuit 0.4 kV din PTA 2 Vadu Izei, jud. MM / Lot.2 Întărire reţea în amonte de punctul de racordare-realizare circuit 0.4 kV din PTA 7 Ieud, jud. MM / Lot.3 Întărire reţea în amonte de punctul de racordare-realizare circuit 0.4 kV din PTA 11 Saliştea de Sus, jud. MM".
Lucrarile necesare a se executa sunt descrise in cadrul documentatiei atasate, avizelor CTE si PTE.
Durata contractelor sectoriale de lucrări va fi de :
lot.1 : 12 luni
lot.2 : 12 luni
lot.3 : 12 luni
Plata se va face prin ordin de plată, în termen de 120 de zile de la data comunicării facturii. Data comunicării facturii se consideră data la care factura electronică este disponibilă Entităţii contractante pentru descărcare din sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura.
Valoarea estimată a achiziţiei este de 801.658,31 lei fără TVA din care: lot.1: 192.680,53 lei, fara TVA
lot.2: 254.985,65 lei, fara TVA
lot.3: 353.992,13 lei, fara TVA
Nota1: Nu se va oferta devizul F3 aferent “Lucrari PRAM"- pentru lotul 2 si lotul 3.
Nota2: Cheltuielile aferente devizelor F3- liste cantitati de lucrari –“Refacerea mediului", se vor mentiona in devizul general la “cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala" subcapitol 1.3.1.1.
Nota3: Cheltuielile aferente devizelor F3- liste cantitati de lucrari – “Organizare de şantier" se vor mentiona in devizul general la cap. 5 “cap. 5.1 Organizare de santier" subcapitol 5.1.2.1.1.
Nota4: Solicitarile de clarificari se vor transmite cu 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul Entitatii Contractante se va transmite inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.