Feedback
I.D.: 27874440

Lot II - Achizitie de produse de panificia?ie ?i derivate ale acestora

Data publicarii
04.05.18 Exista 125.461 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03142300-1
Pretul estimativ:
39.144,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea cantitatilor de alimente necesare în vederea desfasurarii activitatii cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA” ARAD în scopul prepararii si asigurarii hranei necesare elevilor. In vederea atribuirii contractelor este necesara defalcarea produselor pe loturi, fiecare lot continand produse destinate unor utilizari identice sau similare ce au acelasi scop – asigurarea si prepararea hranei si care fac parte di...
Achizitionarea cantitatilor de alimente necesare în vederea desfasurarii activitatii cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA” ARAD în scopul prepararii si asigurarii hranei necesare elevilor. In vederea atribuirii contractelor este necesara defalcarea produselor pe loturi, fiecare lot continand produse destinate unor utilizari identice sau similare ce au acelasi scop – asigurarea si prepararea hranei si care fac parte din gama normala de produse care sunt furnizate/comercializate de catre operatori economici cu activitate constanta în sectorul de piata de profil, carne si produse din carne, lactate si produse derivate ale acestora, legume – fructe, dulciuri, etc., astfel: - Lot I - Achizitie de carne, produse din carne si derívate ale acestora ; - Lot II - Achizitie de produse de panificia?ie ?i derivate ale acestora ; - Lot III - Achizitie de legume – fructe si legume transformate; - Lot IV - Achizitie de produse din lacatate, branzeturi, oua si derivate ale acestora; - Lot V - Achizitie de dulciuri si ingrediente culinare . Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse aferente fiecarui lot este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conf art 165(1), lit b) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, in termen de 2 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 3 zile. Optiuni: suplim. cf. prevederilor art.165 din HG 395/2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea alimentelor necesare desfa?urarii activitatii Cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA,,ARAD 20.04.18
Actualizare documentatie Achizi?ionarea alimentelor necesare desfa?urarii activita?ii Cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA,,ARAD 02.06.17
Achizi?ionarea alimentelor necesare desfa?urarii activita?ii Cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA,,ARAD  
Achizi?ionarea alimentelor necesare prepararii si asigurarii hranei elevilor care servesc masa în regim semiinternat, scolarizati în Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Arad 11.08.17
Achizi?ionarea alimentelor necesare prepararii si asigurarii hranei elevilor care servesc masa în regim semiinternat, scolarizati în Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Arad  
Achiziţionarea alimentelor necesare desfăşurării activităţii Cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA,,ARAD “ - 5 loturi 30.03.20
Achiziţionarea alimentelor necesare preparării si asigurarii hranei elevilor care servesc masa în regim semiinternat, şcolarizaţi în Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Arad “ - 5 loturi 03.04.20
Achiziţionarea alimentelor necesare preparării si asigurarii hranei elevilor care servesc masa în regim semiinternat, şcolarizaţi în Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Arad “ - 5 loturi 04.04.22
Achiziţionarea alimentelor necesare preparării si asigurarii hranei elevilor care servesc masa în regim semiinternat, şcolarizaţi în Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Arad “ - 5 loturi 19.04.21
Achiziţionarea alimentelor necesare desfăşurării activităţii Cantinei LICEULUI SPECIAL ,,SFANTA MARIA,,ARAD “ - 5 loturi 07.03.22