LOT I. Servicii de organizare seminarii şi modul de formare
LOT II. Servicii de realizare a unui îndrumar şi de formare profesională
în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control al FESI în România", cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212
Valoarea estimată fără TVA: 1.623.069,00 lei fără TVA
LOT I - S...
LOT I. Servicii de organizare seminarii şi modul de formare
LOT II. Servicii de realizare a unui îndrumar şi de formare profesională
în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control al FESI în România", cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212
Valoarea estimată fără TVA: 1.623.069,00 lei fără TVA
LOT I - Servicii de organizare seminarii şi modul de formare – 1.300.085,00 lei fără TVA.
LOT II - Servicii de realizare a unui îndrumar şi de formare profesională – 322.984,00 lei fără TVA.
Prestatorul de servicii trebuie să furnizeze întregul suport necesar pentru activităţile corespunzătoare organizării seminariilor şi a programului de formare profesională, şi anume:
LOT 1
1. Servicii de cazare pentru participanţi, reprezentanţi ai echipei de proiect, experţii formatori/lectori şi organizatorii de curs
2. Servicii de restaurant pentru participanţi, reprezentanţi ai echipei de proiect, experţii formatori/lectori şi organizatorii de curs.
3. Servicii de închiriere a spaţiilor de instruire, a spaţiilor de organizare evenimente de tip seminarii şi logistică.
4. Servicii de organizare eveniment de tip seminar
5. Servicii de organizare curs, respectiv organizatori de curs
6.Servicii decontare transport
LOT II
1. Servicii de formare profesională,
2. Servicii de tipărire, integrare date şi distribuire
3. Servicii de realizare de studii (îndrumar)
Conform prevederilor art.160 şi 161 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, solicitările de clarificări privind DA se vor transmite cel mai târziu cu 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, la adresa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări/Comunicări.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor. - 8.
Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractantă va răspunde in mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţii suplimentare in a 4 - zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări/Comunicări." Autoritatea contractantă nu va răspunde solicitărilor de clarificări făcute cu depăşirea termenului stabilit mai sus şi nici solicitărilor de clarificări/notificărilor ce nu sunt transmise prin intermediul SICAP. Autoritatea contractanta va posta răspunsurile însotite de întrebări în SICAP conform art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.