8. LOT VIII – "Prestarea Serviciilor pentru asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii ,,Cresterea Eficientei Energetice a Cladirilor aferente Liceului Ortodox Episcop Roman Ciorogariu – Municipiul Oradea" Cod SMIS 115243,
Obiectul contractului il reprezinta pestarea urmatoarelor servicii:-asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin...
8. LOT VIII – "Prestarea Serviciilor pentru asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii ,,Cresterea Eficientei Energetice a Cladirilor aferente Liceului Ortodox Episcop Roman Ciorogariu – Municipiul Oradea" Cod SMIS 115243,
Obiectul contractului il reprezinta pestarea urmatoarelor servicii:-asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin prezentul caiet de sarcini, -urmarirea executiei lucrarilor, dar si a activitatilor premergatoare si ulterioare acestora, daca e cazul,-intocmirea eventualelor raspunsuri la cererile de clarificari din partea ofertantilor pentru executia lucrarilor, ori clarificari ale finantatorului,-asigurarea de catre ofertant a personalului adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesar.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
1. Lot I - "Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Creşterea performantei energetice a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Oradea", Cod SMIS 115155,
Obiectul contractului il reprezinta pentru indeplinirea eficienta a tuturor activitatilor si a obiectivelor generale si specifice ale investitiei, prestarea urmatoarelor servicii:-Servicii de Dirigentie de santier-Servicii de SSM-Asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin prezentul caiet de sarcini, intocmirea eventualelor raspunsuri la cererile de clarificari din partea finantatorului,- Supervizare/coordonare implementare lucrari - Asigurarea de catre ofertant a personalului adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesar.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
3. Lot III - "Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Creşterea performantei energetice a Scolii Gimnaziale Dacia din Municipiul Oradea", Cod SMIS 115132,
Obiectul contractului il reprezinta pentru indeplinirea eficienta a tuturor activitatilor si a obiectivelor generale si specifice ale investitiei, prestarea urmatoarelor servicii:-Servicii de Dirigentie de santier-Servicii de SSM-Asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin prezentul caiet de sarcini, intocmirea eventualelor raspunsuri la cererile de clarificari din partea finantatorului,- Supervizare/coordonare implementare lucrari - Asigurarea de catre ofertant a personalului adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesar.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
4. LOT IV – "Prestarea serviciilor de verificare atestata si asistenta tehnica pentru investitia Pietonalizare Zona Libertatii , Municipiul Oradea",
Obiectul contractului il reprezinta pestarea urmatoarelor servicii:-verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie conform legislatiei in vigoare;-asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin prezentul caiet de sarcini, -urmarirea elaborarii proiectului tehnic si a executiei lucrarilor, dar si a activitatilor premergatoare si ulterioare acestora, -intocmirea eventualelor raspunsuri la cererile de clarificari din partea ofertantilor pentru proiectare si lucrari, ori clarificari ale finantatorului,-asigurarea de catre ofertant a personalului adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesar.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
2. Lot II - "Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Creşterea performantei energetice a Spitalului Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea", Cod SMIS 115156,
Obiectul contractului il reprezinta pentru indeplinirea eficienta a tuturor activitatilor si a obiectivelor generale si specifice ale investitiei, prestarea urmatoarelor servicii:-Servicii de Dirigentie de santier-Servicii de SSM-Asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin prezentul caiet de sarcini, intocmirea eventualelor raspunsuri la cererile de clarificari din partea finantatorului,- Supervizare/coordonare implementare lucrari - Asigurarea de catre ofertant a personalului adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesar.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
7. LOT VII – "Prestarea Serviciilor pentru asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii ,,Soluţie inovativă pentru creare undă verde pentru tramvai Pod Dacia - B-dul Magheru, Oradea",
Obiectul contractului il reprezinta pestarea urmatoarelor servicii:-Asistenţă tehnică, respectiv activitatea de dirigenţie de şantier pentru verificarea execuţiei lucrărilor;2.Supervizarea de înaltă calitate a lucrărilor, aprobarea materialelor, echipamentelor şi a forţei de muncă;3.Înregistrarea adecvată a progresului lucrărilor, asigurându-se finalizarea în cadrul graficului de lucrări, respectiv a prevederilor contractuale;4.Asistenţa oferită Beneficiarului în planificarea în timp şi adecvată a cheltuirii resurselor alocate. În acest sens ofertantului îi revine obligaţia întocmirii de rapoarte lunare (sau ori de câte ori este necesar) privind stadiul execuţiei lucrărilor, a încadrării în termenele şi valoarea contractului şi propuneri concrete pentru respectarea prevederilor contractului corelat cu condiţiile climatice, situaţii apărute pe parcursul execuţiei lucrărilor.5.Asistenţa oferită Beneficiarului pe perioada controalelor realizate (Auditul Curţii de Conturi Bihor, inspecţii ale Inspectoratului de Stat în Construcţii, ADR Nord-Vest Cluj-Napoca).Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
5. LOT V – "Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi SSM pentru investitia Modernizare Punct de redresare in zona Cicero",
Obiectul contractului il reprezinta pestarea urmatoarelor servicii:-Servicii de Dirigentie de santier-Servicii de SSM-asistenta tehnica pentru activitatile necesare implementarii investitiei, solicitate prin prezentul caiet de sarcini, -urmarirea elaborarii proiectului tehnic si a executiei lucrarilor, dar si a activitatilor premergatoare si ulterioare acestora, -intocmirea eventualelor raspunsuri la cererile de clarificari din partea ofertantilor pentru proiectare si lucrari, ori clarificari ale finantatorului,-asigurarea de catre ofertant a personalului adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesarTermenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..
6. LOT VI – "Prestarea serviciilor de asistenta tehnica - dirigenţie de şantier şi supervizare aferenta proiectului "Reabilitarea, restaurarea si refunctionalizarea zidurilor Cetatii Oradea in vederea introducerii in circuitul turistic Cetatea Oradea - Centru multicultural si multiconfesional europea,
Obiectul contractului il reprezinta pestarea urmatoarelor servicii:-Asistenta tehnica - Dirigenţie de şantier si consultanta pentru Beneficiar în contractul de lucrări şi sprijin pentru echipa de implementare a proiectului finantat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020 ; Axa prioritară 5 ; Prioritatea de investiţii 5.1. -Monitorizare, supervizare/coordonare implementare lucrari, certificare lucrări prevazute in proiect conform prevederilor legislatiei în vigoare, Ofertantul va asigura personalul adecvat, de specialitate, atestat/autorizat conform legislatiei in vigoare pentru activitatile cerute prin prezentul caiet de sarcini, respectiv a personalului auxiliar necesar daca este cazul.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor . Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil..