Lot 1 - Studiu de Fezabilitate "Construire Secţii Obstetrică Ginecologie şi Neonatologie, Secţie Chirurgue Infantilă, Secţie Pediatrie din incinta Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad" prin "C.N.I."- S.A.
Durata totală estimată a contractului este de 7 luni.
Lot 2 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului) şi Servicii de asistenţă tehnică din...
Lot 1 - Studiu de Fezabilitate "Construire Secţii Obstetrică Ginecologie şi Neonatologie, Secţie Chirurgue Infantilă, Secţie Pediatrie din incinta Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad" prin "C.N.I."- S.A.
Durata totală estimată a contractului este de 7 luni.
Lot 2 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului) şi Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "EXTINDEREA UNITĂŢII DE PRIMIRE URGENŢE DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD, ETAPA A II-A.
Durata totală estimată a contractului este de 22 luni.
Lot 3 - Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului, Caietele de sarcini pentru achiziţie lucrări şi achiziţie dirigenţie de şantier), Asistenţă pe perioada derulării procedurii de atribuire a contractului de lucrări prin furnizarea unui expert cu competenţe necesare în evaluarea ofertelor din punct de vedere tehnic şi Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "REABILITAREA SERVICIILOR SPITALICEŞTI ÎN DOMENIUL MEDICINEI CARDIOVASCULARE LA SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD, ETAJ 5, CORP C1".
Durata totală estimată a contractului este de 22 luni. Contractul de achiziţie publică nu va fi considerat terminat până când procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului. Recepţia finală va fi efectuată conform prevederilor legale, după expirarea perioadei de garanţie acordate lucrărilor.
Ofertanţii pot solicita clarificări prin intermediul SEAP, cu maximum 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului de servicii in conditiile prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, modificari ce pot fi realizate ulterior semnarii contractului.