2. Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului, Caietele de sarcini pentru achiziţie lucrări şi achiziţie dirigenţie de şantier), Asistenţă pe perioada derulării procedurii de atribuire a contractului de lucrări prin furnizarea unu,
Obiectul achiziţiei constă în:
•Servicii de proiectare – elaborare documentaţii tehnico-economice: PT, DE, DTA...
2. Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului, Caietele de sarcini pentru achiziţie lucrări şi achiziţie dirigenţie de şantier), Asistenţă pe perioada derulării procedurii de atribuire a contractului de lucrări prin furnizarea unu,
Obiectul achiziţiei constă în:
•Servicii de proiectare – elaborare documentaţii tehnico-economice: PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului, Caietele de sarcini pentru achiziţie lucrări şi achiziţie dirigenţie de şantier, Asistenţă pe perioada derulării procedurii de atribuire a contractului de lucrări prin furnizarea unui expert cu competenţele necesare în evaluarea ofertelor din punct de vedere tehnic.
•Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Durata totală estimată a constractului este de 22 luni. Contractul de achiziţie publică nu va fi considerat terminat până când procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului. Recepţia finală va fi efectuată conform prevederilor legale, după expirarea perioadei de garanţie acordate lucrărilor..
1. Servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului) şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru investiţia "EXTINDEREA UNITĂŢII DE PRIMIRE URGENŢE DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD, ETAPA A II-,
Obiectul achiziţiei constă în elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, faza PTh şi UE (urmărirea execuţiei lucrărilor):
•elaborare Documentaţie tehnico-economică, faza Proiect Tehnic de execuţie (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţie pentru obţinere avize şi verificarea proiectului Detalii de Execuţie (DE)), obţinerea Autorizaţiei de construire;
•asistenţa tehnică din partea proiectantului, urmărirea execuţiei lucrărilor.
Durata totală estimată a contractului este de 22 luni..