In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pentru perioada noiembrie 2024-martie 2025, respectiv:
LOT 1 - Servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe DJ191D – drum de nivel 1 (de la km 13+031 la km 31+4108) - comuna Sag, jude...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pentru perioada noiembrie 2024-martie 2025, respectiv:
LOT 1 - Servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe DJ191D – drum de nivel 1 (de la km 13+031 la km 31+4108) - comuna Sag, judetul Salaj
LOT 2 - Servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii, poleiului si Iunecusului pe drumurile comunale si strazile/drumurile de pe raza comunei SÂG, judeţul SALAJ
Valoarea totala estimata este de 496.734,00 lei fara TVA, din care:
Lot 1: 231.995,00 lei fara TVA
Lot 2: 264.739,00 lei fara TVA
Pe perioada derularii contractului pot intervenii modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor servicii; modificari generate de optimizarea contractului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea
prevederilor Legii nr. 98/2016.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru servicii de deszapezire, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de servicii estimate in caietul de sarcini, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa prestarea seerviciilor, pe baza cantitatilor efectiv prestate pentru atingerea scopului contractului (mentinerea viabilitatii drumurilor indiferent de fenomenele meteorologice care vor exista pe parcursul derularii contractului) , valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimetarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).