Obligativitatea respectării Standardului de Performanță pentru Serviciul de Distribuție a Energiei Electrice creează cadrul
general necesar achiziționării serviciului Call Center pentru perioada 2024-2027.Prestare Servicii Call center in principal
pentru urmatoarele activitati, conform celor indicate in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:-
prestarea de servicii contact cente...
Obligativitatea respectării Standardului de Performanță pentru Serviciul de Distribuție a Energiei Electrice creează cadrul
general necesar achiziționării serviciului Call Center pentru perioada 2024-2027.Prestare Servicii Call center in principal
pentru urmatoarele activitati, conform celor indicate in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:-
prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic și Call Center-ul
comercial de catre clientii/ potențiali clienți ai Rețele Electrice Muntenia (LOT 1), Banat (LOT 2), Dobrogea (LOT 3) și
servicii Back Office Contact Center Customer Care/Back Office Customer Services pentru contactele scrise (activitate principală)
– conform detaliilor din caietele de sarcini aferente fiecarei entitati, respectiv fiecarui lot;- prestarea de servicii contact
center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic și Call Center-ul comercial de catre clientii/
potențiali clienți ai Retele Electrice Muntenia, Rețele Electrice Banat, Rețele electrice Dobrogea (activitate secundară),
- conform detaliilor din caietele de sarcini aferente fiecarei entitati, respectiv fiecarui lot.Acordurile cadru se vor incheia
pentru fiecare lot in parte. Cantitatile estimate ale acordurilor cadru sunt detaliate in Anexa 2 la caietele de sarcini
ale fecarui lot, atasate prezentei documentatii si in formularul F11 - lot 1-3, centralizatoare financiareSe estimeaza ca
se vor atribui contracte subsecvente cu o frecventa de 18 luni, rezultand o estimare de 2 contracte subsecvente. Numarul operatorilor
cu care se va incheia acordul cadru: Acord cadru cu cu maxim 3 operatori economici.Durata acordului cadru/lot: 36 luni.Operatorii
economici interesati pot solicita clarificari/informatii suplimentare, pana in a 20-a zi inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut
in anuntul de participare, Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet in a 11 a zi inainte de data limita de
depunere a ofertelor (Conf prev art.172 al (2) si 173 al (1) din Legea 99/2016 actualizata).Entitatea contractanta va raspunde
doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit, conform art. 29 alin.
(3) din HG 394/2016.Ofertele pot fi depuse pe unul sau pe toate cele trei loturi.! Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite
unui ofertant este de: 2 loturi din numarul maxim de 3 loturi.! Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui ofertant
este de doua loturi (*).A. In cazul în care în urma aplicarii criteriului de atribuire si a factorului de evaluare ar rezulta
atribuirea catre un ofertant a unui numar de loturi mai mare decât numarul maxim admis, criteriile si regulile obiective si
nediscriminatorii care se vor aplica pentru stabilirea loturilor care vor fi atribuite aceluiasi ofertant sunt: - Nu se va
atribui lotul unde diferenta dintre oferta celui clasat pe locul 1 si a celui clasat pe locul 2 este mai mica comparativ cu
aceeasi diferenta de pe celelalte loturi B. Pentru celalat lot ramas, conform punctului A, se va trece la locul urmator din
clasamentul acelui lot.NOTA: Prin exceptie, daca pe un lot numarul de ofertanti nu este suficient pentru a aplica regulile
mentionate (etapa 1), se va atribui conform clasamentului, chiar daca acest aspect implica atribuirea catre un singur ofertant
a unui numar mai mare de 2 loturi.