Acord-cadru de executie lucrari - LOT 1: Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) la imobilele (construcţii) destinate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi utilizate de către acestea, de pe raza municipiului Timişoara pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat aferente învăţământului preşcolar şi secundar inferior (grădiniţe şi şcoli gimnaziale), cod CPV 45453000-7
Valoare maxi...
Acord-cadru de executie lucrari - LOT 1: Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) la imobilele (construcţii) destinate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi utilizate de către acestea, de pe raza municipiului Timişoara pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat aferente învăţământului preşcolar şi secundar inferior (grădiniţe şi şcoli gimnaziale), cod CPV 45453000-7
Valoare maxima estimata LOT 1: 9.794.700,88 lei fara TVA; valoare minima estimata: 149.325,19 lei fara TVA
Valoare estimata contract subsecvent:
LOT 1: Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) la imobilele (construcţii) destinate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi utilizate de către acestea, de pe raza municipiului Timişoara pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat aferente învăţământului preşcolar şi secundar inferior (grădiniţe şi şcoli gimnaziale), cod CPV 45453000-7, pentru 12 luni:
• Valoare minima (VCS min) = 2.448.675,22 lei fara TVA.
• Valoare maxima (VCS max) = 4.897.350,44 lei fara TVA
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maxima estimata a acordului cadru de lucrari pentru 24 luni, corespunzatoare Lotului 1. Cantitatea maxima de lucrari ale acordului cadru si cantitatea maxima si minima a contractului subsecvent ce se preconizează că se vor executa sunt precizate în Anexele caietului de sarcini, aferente Lotului 1.
Acord-cadru de executie lucrari, conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Acordul cadru se va incheia cu 1 (unu) operator economic, pentru o perioada de 24 luni, pentru Lotul 1.
Contractele subsecvente, aferente Lotului 1, vor fi atribuite la interval de 12 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante. Semnarea contractelor subsecvente, aferente lotului 1, este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
In elaborarea ofertelor se vor respecta doar cerintele aferente Lotului 1 din prezenta documentatie de atribuire.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare, in cea de-a 6-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertei, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 9 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor fi luate in considerare.