1. Reabilitare Scoala Generala clasele I-VIII in localitatea Sanpetru German, Comuna Secusigiu, judetul Arad,
Contractul are ca scop proiectarea si executarea: Reabilitare Reabilitare Scoala Generala clasele I-VIII in localitatea Sanpetru German, Comuna Secusigiu, judetul Arad, conform documentatiei tehnice ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Serviciile de proiectare cuprind documentatiile te...
1. Reabilitare Scoala Generala clasele I-VIII in localitatea Sanpetru German, Comuna Secusigiu, judetul Arad,
Contractul are ca scop proiectarea si executarea: Reabilitare Reabilitare Scoala Generala clasele I-VIII in localitatea Sanpetru German, Comuna Secusigiu, judetul Arad, conform documentatiei tehnice ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Serviciile de proiectare cuprind documentatiile tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei.
Durata contractului este de 12 de luni, conform ordinelor de incepere/sistare in functie de alocarile bugetare ale AC, din care 60 de zile pentru serviciile de proiectare, pentru fiecare lot in parte.
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art. 160, (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, este cu 10 zile pana la depunerea ofertelor. Termenul pana la care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor este cu 6 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Obiectivul de investitie este finantat prin Programul National de Dezvoltare Locala..
2. Reabilitare Scoala Generala clasele I-VIII in localitatea Secusigiu, comuna Secusigiu, judeţul Arad,
Contractul are ca scop proiectarea si executarea: Reabilitare Scoala Generala clasele I-VIII in localitatea Secusigiu, comuna Secusigiu, judeţul Arad, conform documentatiei tehnice ce face parte integranta din documentatia de atribuire. Serviciile de proiectare cuprind documentatiile tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei.
Durata contractului este de 12 de luni, conform ordinelor de incepere/sistare in functie de alocarile bugetare ale AC, din care 60 de zile pentru serviciile de proiectare, pentru fiecare lot in parte.
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art. 160, (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, este cu 10 zile pana la depunerea ofertelor. Termenul pana la care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar tuturor solicitarilor este cu 6 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Obiectivul de investitie este finantat prin Programul National de Dezvoltare Locala..