a) Lot 1- CN APM SA Constanta detine in proprietate dispozitivul feroviar amplasat pe LFI CN APM SA Constanta Digul de Nord format din:
Linia 1 care porneste de la ultima joanta a shimbatorului de cale 237 (proprietate CFR SA) considerata km 0+000 al liniei pana opritorul fix OP1 situat la km 2+106,80
Lungimea constructivă (totală) a liniei este 2106,80 ml si are in compunere 3 (trei) curbe si o trecere la nivel cu calea fe...
a) Lot 1- CN APM SA Constanta detine in proprietate dispozitivul feroviar amplasat pe LFI CN APM SA Constanta Digul de Nord format din:
Linia 1 care porneste de la ultima joanta a shimbatorului de cale 237 (proprietate CFR SA) considerata km 0+000 al liniei pana opritorul fix OP1 situat la km 2+106,80
Lungimea constructivă (totală) a liniei este 2106,80 ml si are in compunere 3 (trei) curbe si o trecere la nivel cu calea ferata.
Linia 2 care porneste de la ultima joanta a shimbatorului de cale nr.1situat la km 0+661,61 până schimbatorul de cale nr.2 situat la km 1+387,62.
Lungimea constructivă (totală) a liniei este 759,23ml si are in compunere 3 (trei) curbe si o trecere la nivel cu calea ferata.
Curbele liniilor 1 si 2 Digul de Nord prezinta uzura la partea superioara a sinei si coroziune la partea inferioara, prindere necorespunzatoare a sinei de traverse, ecartament largit piatra sparta colmatata cu pamant si reziduri de cereale.
Datorita cresterii traficului de cereale in anul 2019-2020 care se ridica la aproximativ 70 vagoane/5600 tone brute/24 ore, portanta liniei a scazut si din cauza materialelor uzate din suprastructura, prin lucrarile de intretinere periodice ale liniei nu se mai pot mentine in tolerantele admise de Instr.314, fapt care a condus la incidente feroviare.
Pentru aducerea curbelor de la liniile 1 si 2 liniei cf in parametrii tehnici de functionare sunt necesare urmatoarele lucrari: refacerea stratului de repartitie,inlocuirea stratului de piatra sparta CF de sub talpa traverselor,inlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton noi,inlocuirea sinelor tip 49 uzate cu sina tip 49 semibuna,inlocuirea materialului marunt de prindere; montajul unor dale din beton noi.
Conform normativeleor CFR (Instructia 300 si 314), pentru defectele constatate se impune realizarea unei reparatii capitale la aceste curbe, respectiv inlocuirea tuturor traverselor din lemn cu traverse din beton cu supralargire, a materialului marunt de prindere, a dalelor din beton.
b) Lot 2 - CN APM S.A. Constanta detine in proprietate dispozitivul feroviar amplasat in Zona Libera, format din 2 linii de racord si 3 linii ce permit accesul garniturilor de tren in incinta zonei libere. Pe liniile cf 1ZL, 2ZL si 3 ZL la intersectia cu drumul de acces incinta Terminal Ferry Boat si drumul perimetral din incinta Zonei Libere sunt amplasate 3 treceri la nivel cu calea ferata cu o lungime totala de 144ml. Cele 3 treceri la nivel pe o lungime cumulata de 74 ml prezinta defecte tehnice majore ce nu pot fi remediate in cadrul lucrarilor de intretinere (traverse beton fisurate, material de prindere corodat, dale din beton deteriorate in proportie de 80%, dislocate si cu armature la vedere). Pe lungimea cumulata de 70 ml starea pasajelor este buna, necesitand lucrari de rearanjare a dalelor si ridicarea la nivelul sinei. De asemenea se propune reabilitarea partii carosabile dintre cele 3 linii prin eliminarea dalelor existente, turnarea de beton si refacerea jgheabului de preluare a apelor din platforma.
Pentru desfasurarea in conditii optime a circulatiei auto si feroviare, în conformitate cu normativele CFR (instructia 300 si 314), pentru defectele constatate se impune realizarea acestor lucrari de reparatii.
Valoarea totala estimata: 2.255.922 lei, fara TVA din care
- pentru Lot 1 - "RK la liniile CF Linia 1 şi Linia 2 Digul de Nord pe o lungime de 594m‟ (proiectare şi execuţie) valoarea estimată este de 1.766.922 lei fară TVA avand inclusă o componentă de 70.676,88 lei reprezentând prestarea serviciilor de proiectare şi o componentă de 1.696.245,12 lei reprezentând lucrările si materialele, inclusiv manopera necesare execuţiei lucrărilor aferente reparaţiilor capitale la liniile CF situate pe digul de Nord.
- pentru Lot 2 - "RK pasaje de trecere la nivel cu liniile CF nr. 1, 2, 3 din Zona Libera‟ (proiectare şi execuţie) valoarea estimată este de 489.000 lei fară TVA avand inclusă o componentă de 28.200 lei reprezentând prestarea serviciilor de proiectare şi o componentă de 460.800 lei reprezentând lucrările si materialele, inclusiv manopera necesare execuţiei lucrărilor aferente reparaţiilor capitale la pasajele de trecere la nivel cu liniile CF situate in Zona Libera.
Termenul limită până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este cu 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 6 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor (conf. pct.11 alin (2) din OUG nr.45/2018).
La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.