LOT 1 -,,Lucrări de reparaţii parcare şi sistem de scurgere a apelor pluviale aferente zonei Biserică şi Şcoala Nistoreşti,, oraşul Breaza, jud. Prahova
Proiectul are ca scop realizarea următoarelor :
Suprafaţa studiată este zona Bisericii şi a Şcolii Nistoreşti, între strada Mureşului şi strada Retezat, în acest moment parcările existente şi sistemul de scurgere sunt degradate şi necesită reparaţii.
Lucrări proiectate:
...
LOT 1 -,,Lucrări de reparaţii parcare şi sistem de scurgere a apelor pluviale aferente zonei Biserică şi Şcoala Nistoreşti,, oraşul Breaza, jud. Prahova
Proiectul are ca scop realizarea următoarelor :
Suprafaţa studiată este zona Bisericii şi a Şcolii Nistoreşti, între strada Mureşului şi strada Retezat, în acest moment parcările existente şi sistemul de scurgere sunt degradate şi necesită reparaţii.
Lucrări proiectate:
În zona Bisericii şi a Şcolii vor fi amenajate următoarele :
a) parcarea existentă
- se va freza structura existentă
- se va completa cu strat de mixtură asfaltică BA16 grosime 8 cm ( 6 cm şi 2 cm preluare denivelări)
- se va monta parapet de separare între şanţ şi parcare L=50m
- se vor monta indicatoare
- se vor adăuga marcaje rutiere pe suprafaţa parcării
b) se va reface sistemul rutier al intersecţiei cu str Mureşului pe o lungime de aproximativ 25 ml
c) scurgerea apelor se va realiza natural, prin pantele longitudinale şi transversale către şanţurile şi gurile de scurgere existente (ce se vor reabilita)
- se va reface camera de cădere dimensiuni 1,5x1,0x1,0 aşezată pe un strat de nisip grosime 0,05 m
- se va reface şanţul existent L=50 m
LOT 2-,,Lucrări de reparaţii a sistemului rutier , trotuare şi parcări din zona Fundătura Liliacului şi Intrarea Garofiţei,, -oraşul Breaza, jud. Prahova,
Proiectul are ca scop realizarea următoarelor :
1.Pe str. Fdt Liliacului vor fi amenajate:
-Parcări existente- se va freza structura existentă , se va completa cu strat de mixtură asfaltică BA 16 grosime 6 cm, (4 cm şi 2 cm preluare denivelări)
-Trotuare – pe zonele cu degradări se va scarifica structura existentă, unde este necesar se vor înlocui bordurile , se va completa structura rutieră cu 10 cm grosime strat de fundaţie din piatră spartă , 10 cm grosime strta de beton simplu clasa C16/20 şi un strat de mixtură asfaltică 4 cm grosime
-Suprafaţa carosabilă-pe zonele cu degradări se va scarifica structura existentă, unde este necesar se vor înlocui bordurile , se va completa structura rutieră cu 10 cm grosime strat de fundaţie din piatră spartă, 10 cm grosime strat de beton simplu clasa C16/20 şi un strat de mixtură asfaltică 4 cm grosime
2. Pe str. Intrarea Garofiţei vor fi amenajate:
-Parcări existente- se va freza structura existentă , se va completa cu strat de mixtură asfaltică BA 16 grosime 6 cm, (4 cm şi 2 cm preluare denivelări)
-Trotuare – pe zonele cu degradări se va scarifica structura existentă, unde este necesar se vor înlocui bordurile, se va completa structura rutieră cu 10 cm grosime strat de fundaţie din piatră spartă, 10 cm grosime strat de beton simplu clasa C16/20 şi un strat de mixtură asfaltică 4 cm grosime
-Suprafaţa carosabilă-pe zonele cu degradări se va scarifica structura existentă, unde este necesar se vor înlocui bordurile, se va completa structura rutieră cu 10 cm grosime strat de fundaţie din piatră spartă, 10 cm grosime strat de beton simplu clasa C16/20 şi un strat de mixtură asfaltică 4 cm grosime.
Nota 1: Pe ambele zone se vor reface marcajele rutiere şi pietonale şi se vor monta indicatoare rutiere.
Nota 2:Scurgerea apelor se va realiza natural prin pantele longitudinale şi transversale către şanţurile şi gurile de scurgere existente.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.