Feedback
I.D.: 66312706

LOT 1; LOT 2; LOT 3 si LOT 4 ce au ca obiect "Achiziţii de servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT", conform cerintelor caietului de sarcini

Data publicarii
17.02.22 Exista 269.792 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79970000-4
Pretul estimativ:
29.410,00 RON - 29.410,00 RON
14.705,00 RON - 14.705,00 RON
29.410,00 RON - 29.410,00 RON
14.705,00 RON - 14.705,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. LOT 4: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini, LOT 4: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Egalitate de şanse şi ...
4. LOT 4: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini, LOT 4: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Egalitate de şanse şi tratament – accesibilitatea persoanelor cu dizabilităţi în universităţi" - multiplicat în 500 de exemplare şi • "Dezvoltare durabilă – conservarea şi protecţia biodiversităţii" - multiplicat în 500 de exemplare NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 6 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 4 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 1. LOT 1: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Manual pentru dezvoltarea competenţelor digitale", LOT 1: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Manual pentru dezvoltarea competenţelor digitale" - multiplicat în 500 de exemplare. NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 6 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 4 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 2. LOT 2: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Ghid de promovare a temelor secundare FSE prin studii terţiare" • 1 manual "Teme FSE. Metode inovative", LOT 2: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Ghid de promovare a temelor secundare FSE prin studii terţiare" - multiplicat în 500 de exemplare • 1 manual "Teme FSE. Metode inovative" - multiplicat în 500 de exemplare NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 6 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 4 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 3. LOT 3: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini, LOT 3: Achiziţie servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT, conform cerinţelor caietului de sarcini • "Relevanţa competenţelor la absolvenţi ai învăţământului terţiar. Universitate şi angajabilitate" - multiplicat în 500 de exemplare NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 6 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 4 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor"..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
LOT 1; LOT 2; LOT 3 si LOT 4 ce au ca obiect "Achiziţii de servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT", conform cerintelor caietului de sarcini 08.12.21
Servicii de consultanta si expertiza pentru editarea si tiparirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activitati cu persoane din grupul tinta 18.05.21
Servicii de consultanta si expertiza pentru editarea si tiparirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activitati cu persoane din grupul tinta 18.05.21
Contract de achiziţie publică executie lucrări de reparaţii la centrele D.G.A.S.P.C. Iaşi (5 loturi) 29.06.21
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 08.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
PACHET TABLETE SI SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE INVATARE ON -LINE IN CADRUL UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA SIRETEL - JUDETUL IASI 14.09.20
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21  
Furnizare echipamente IT şi afişaje conţinut multimedia astfel: LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare ; LOT 2 – Sistem Laptop; LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia.