Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie Achizitionarea contractului de servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si documentatii pentru obtinere avize si acorduri (P.T.+D.E+D.T.A.C.+D.A.A.) si servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru perioada de executie a lucrarilor, pentru obiectivele de investi...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie Achizitionarea contractului de servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si documentatii pentru obtinere avize si acorduri (P.T.+D.E+D.T.A.C.+D.A.A.) si servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru perioada de executie a lucrarilor, pentru obiectivele de investitii:
LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» ;
LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ».
Valoarea estimata totala (lot 1 + lot 2) este 247.500,00 lei fara TVA, din care:
I. LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ», este 145.500,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 107.000,00 lei fara TVA;
b) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 1.000,00 lei fara TVA;
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 37.500,00 lei fara TVA;
II. LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ», este 102.000,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 74.000,00 lei fara TVA;
b) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 1.000,00 lei fara TVA;
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 27.000,00 lei fara TVA;
Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 3 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu cel putin 5 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.