Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de achiziţionarea de execuţie lucrări pentru construirea a 2 Case de Tip Familial cu o capacitate de 16 locuri/căsuţă, destinate copiilor din cadrul Centrului de Plasament Orizont; de reabilitarea, modernizarea şi dotarea unui imobil în vederea deschiderii unui Centru de Zi de Recuperare (CZR) situat în localitatea Lumina; şi de reabilitarea, modernizarea şi dotarea unui imobi...
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de achiziţionarea de execuţie lucrări pentru construirea a 2 Case de Tip Familial cu o capacitate de 16 locuri/căsuţă, destinate copiilor din cadrul Centrului de Plasament Orizont; de reabilitarea, modernizarea şi dotarea unui imobil în vederea deschiderii unui Centru de Zi de Recuperare (CZR) situat în localitatea Lumina; şi de reabilitarea, modernizarea şi dotarea unui imobil în vederea deschiderii unui Centru de Zi de Recuperare (CZR) situat în municipiul Constanţa, după cum urmează:
o LOT 1: CONSTRUIREA ŞI DOTAREA A DOUĂ CASE DE TIP FAMILIAL (CTF) – ÎN LOCALITATEA LUMINA, str. Morii nr. 79 P – lot 4/1/1/13, jud. Constanţa
o LOT 2: REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI DOTAREA IMOBILULUI SITUAT ÎN LOCALITATEA LUMINA, ÎN VEDEREA DESCHIDERII UNUI CENTRU DE ZI DE RECUPERARE (CZR) – în localitatea Lumina, str. Morii nr. 79 J – lot 4/2, jud. Constanţa.
o LOT 3: REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI DOTAREA IMOBILULUI SITUAT ÎN MUNICIPIUL CONSTANŢA, ÎN VEDEREA DESCHIDERII UNUI CENTRU DE ZI DE RECUPERARE (CZR) – în municipiul Constanţa, str. Horia Agarici nr.5, jud. Constanţa.
Ofertantii vor respecta specificatiile pe lucrari conform proiectului de executie.
Ofertantii vor respecta instructiunile anexate caietului de sarcini.
Ofertantii pot utiliza orice varianta de indicatoare de norme de deviz, cu conditia respectarii enuntului fiecarui articol(inclusiv cantităţi);
Respectarea extraselor anexa la listele de cantitati este obligatorie. Pe langa extrasele de materiale, manopera, utilaj si transport anexate fiecarui deviz de lucrari, se vor prezenta si extrase centralizate care vor cumula extrasele de materiale, manopera, utilaj si transport de la fiecare deviz.
Ofertantii vor respecta specificatiile pe dotari conform fiselor tehnice.
Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită