Feedback
I.D.: 67683961

LOT 1: E-Distributie Muntenia - “Prestări servicii de Call Center" LOT 2: E-Distributie Banat - “Prestări servicii de Call Center" LOT 3: E-Distributie Dobrogea - “Prestări servicii de Call Center"

Data publicarii
01.04.22 Exista 75.385 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79512000-6
Pretul estimativ:
6.739.360,00 RON - 8.748.320,00 RON
2.546.240,00 RON - 3.293.760,00 RON
2.546.240,00 RON - 3.293.760,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitorul scoate la licitaţie următoarele activităţi:- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Banat şi servicii Back Office Contact Center Customer Care/Back Office Customer Services pentru contactele scrise (activitate principală);- prestarea de servicii contact center pent...
Achizitorul scoate la licitaţie următoarele activităţi:- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Banat şi servicii Back Office Contact Center Customer Care/Back Office Customer Services pentru contactele scrise (activitate principală);- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Muntenia, E-Distribuţie Dobrogea (activitate secundară).Oferta va fi valabila pentru toate activitatile desfasurate de către personalul Prestatorului, atât pentru activitatea principală, cât şi pentru activitatea secundară (inbound, outbound, back office).Detalierea tuturor conditiilor se regaseste in documentele atasate la prezenta documentatia de atribuire.Cantitatile estimate ale acordului cadru sunt detaliate in Anexa 2 la Caietul de sarcini aferent lotului in cauza, atasat prezentei documentatii si in formularul F11- lot 2, centralizator financiar.Acordul cadru se va incheia pe valoarea maxima estimata.Achizitorul scoate la licitaţie următoarele activităţi:- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Dobrogea şi servicii Back Office Contact Center Customer Care/Back Office Customer Services pentru contactele scrise (activitate principală);- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Banat, E-Distribuţie Muntenia (activitate secundară).Oferta va fi valabila pentru toate activitatile desfasurate de către personalul Prestatorului, atât pentru activitatea principală, cât şi pentru activitatea secundară (inbound, outbound, back office).Detalierea tuturor conditiilor se regaseste in documentele atasate la prezenta documentatia de atribuire.Cantitatile estimate ale acordului cadru sunt detaliate in Anexa 2 la Caietul de sarcini aferent lotului in cauza, atasat prezentei documentatii si in formularul F11- lot 3, centralizator financiar.Acordul cadru se va incheia pe valoarea maxima estimata.Achizitorul scoate la licitaţie următoarele activităţi:- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Muntenia şi servicii Back Office Contact Center Customer Care/Back Office Customer Services pentru contactele scrise (activitate principală);- prestarea de servicii contact center pentru toate apelurile ce sunt efectuate catre Call Center-ul tehnic şi Call Center-ul comercial de catre clientii/ potenţiali clienţi ai E-distribuţie Banat, E-Distribuţie Dobrogea (activitate secundară). Oferta va fi valabila pentru toate activitatile desfasurate de către personalul Prestatorului, atât pentru activitatea principală, cât şi pentru activitatea secundară (inbound, outbound, back office).Detalierea tuturor conditiilor se regaseste in documentele atasate la prezenta documentatia de atribuire.Cantitatile estimate ale acordului cadru sunt detaliate in Anexa 2 la Caietul de sarcini aferent lotului in cauza, atasat prezentei documentatii si in formularul F11- lot 1, centralizator financiar.Acordul cadru se va incheia pe valoarea maxima estimata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
LOT 1: E-Distributie Muntenia - “Prestări servicii de Call Center" LOT 2: E-Distributie Banat - “Prestări servicii de Call Center" LOT 3: E-Distributie Dobrogea - “Prestări servicii de Call Center" 02.12.21
LOT 1: Retele Electrice Muntenia - Prestări servicii de Call Center LOT 2: Retele Electrice Banat - Prestări servicii de Call Center LOT 3: Retele Electrice Dobrogea - Prestări servicii de Call Center 29.08.24
LOT 1: Retele Electrice Muntenia - Prestări servicii de Call CenterLOT 2: Retele Electrice Banat - Prestări servicii de Call CenterLOT 3: Retele Electrice Dobrogea - Prestări servicii de Call Center 29.08.24
LOT 1: ACTIVITATE INBOUND, OUTBOUND SI DE BACK OFFICE – TOATE APELURILE EFECTUATE DIN RETELE DE TELEFONIE MOBILA, LOT 2: ACTIVITATE INBOUND, OUTBOUND SI DE BACK OFFICE - TOATE APELURILE EFECTUATE DIN RETELE DE TELEFONIE FIXA pentru S.C. ENEL ENERGIE S.A.  
LOT 1: ACTIVITATE INBOUND, OUTBOUND SI DE BACK OFFICE - TOATE APELURILE EFECTUATE DIN RETELE DE TELEFONIE MOBILA, LOT 2: ACTIVITATE INBOUND, OUTBOUND SI DE BACK OFFICE - TOATE APELURILE EFECTUATE DIN RETELE DE TELEFONIE FIXA pentru S.C. ENEL ENERGIE S.A. 15.10.13
ACTIVITATE INBOUND, OUTBOUND SI DE BACK OFFICE – TOATE APELURILE EFECTUATE DIN RETELE DE TELEFONIE FIXA  
servicii de call center  
CONTACT CENTER APELURI PRIMITE (INBOUND), APELURI INITIATE (OUTBOUND) SI BACK OFFICE 29.11.16
Contact center apeluri primite (inbound), apeluri initiate (outbound) si back office. 29.11.16
CONTACT CENTER APELURI PRIMITE (INBOUND), APELURI INITIATE (OUTBOUND) SI BACK OFFICE