Contractele au ca scop:
- lot 1 – achiziţionarea serviciilor de reactualizare softuri operare, verificare metrologică aparate de cântărit şi reglare excentricitate, calibrare cântar, înlocuiri piese/instalaţii defecte pentru punctele de cântărire autovehicule aflate în cadrul Staţiilor de sortare, transfer şi compostare din cadrul proiectului Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor Solide - S.M.I.D.S. - în Judeţu...
Contractele au ca scop:
- lot 1 – achiziţionarea serviciilor de reactualizare softuri operare, verificare metrologică aparate de cântărit şi reglare excentricitate, calibrare cântar, înlocuiri piese/instalaţii defecte pentru punctele de cântărire autovehicule aflate în cadrul Staţiilor de sortare, transfer şi compostare din cadrul proiectului Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor Solide - S.M.I.D.S. - în Judeţul Arad, conform caietului de sarcini;
- lot 2 - achiziţionarea serviciilor de reparare, înlocuiri piese/instalaţii, automatizări defecte pentru sistemele de alimentare cu energie electrică, iluminat exterior şi utilajele din cadrul Staţiilor de sortare, transfer şi compostare Arad, Mocrea-Ineu, Sebiş şi Bârzava din cadrul proiectului Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor Solide - S.M.I.D.S. - în Judeţul Arad, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimată totală este de 65.950 lei fără TVA, din care:
Lot 1: 39.500 lei fără TVA, compusă din:
- Staţia Chişineu-Criş: 7.550 lei,
- Staţia Sebiş: 10.100 lei,
- Staţia Bârzava: 10.100 lei,
- Staţia Mocrea-Ineu: 11.750 lei
Lot 2: 26.450 lei fără TVA, compusă din:
- Staţia Arad: 5.850 lei,
- Staţia Sebiş: 5.300 lei,
- Staţia Bârzava: 4.100 lei,
- Staţia Mocrea-Ineu: 11.200 lei
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, iar termenul la care AC va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor este cu 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.